کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

تولد گل پسرم

1392/5/29 2:03
نویسنده : مامان یاسی
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های خوبم من به دنیا اومدم و خدارو شکر الان حالم خوب خوبه 

اما چند روز تو بیمارستان بودم شیر خوردن بلد نبودم الان یاد گرفتم 

مامان اصلا به نت دسترسی نداشت که احساسات خوبشو اینجا بنویسه 

من اومدم که خبر سلامتیمو بدم تا بعدا مامانی بیادو کامل توضیح بده

شرمندم بیشتر از این نمیتونم چیزی بنویسم با مویایل مینویسم و به سختی 

زوذی میام و عکس میزارم و خاطره هارو مینویسم 

بووووووس نت بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامانٍ توت فرنگی
29 مرداد 92 9:15
به به مبارکه عزیزم
به دنیای قشنگ ما خوش اومدی
خدا را شکر که حالت خوبه

یکوقت مامانی را اذیت نکنی


سلام عزیزم مرسی اینقد اقاهه که نگو اذیت نمیکنه شکر خدا
Elham
29 مرداد 92 10:18
mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake

kheili khoshhal shodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam




سلام عزیزم ممنونم بوووس
مامان ازاده
29 مرداد 92 12:16
وای یاسمن جون تبریک میگم عزیزم-
خاله خوش اومدی-زمینی شدنت مبارک باشه-زودی بیا واسمون از خودتو پسلی بنویسو عکس بذار


مرسی عزیزم چشم حتما میام
مامان هلاله
29 مرداد 92 14:04
مبارکه عزیزم خوش قدم باشه.
بسلامتی زودی بیا عکسای پسر گلتو بذار


مرسي دوستم چشم وقت بشه ميام فعلا كلي مهمون مياد ميره
مرمر(مامی کسرا)
29 مرداد 92 14:58
وای عزیزم مبارک باشه...ایشالا قدمش خیر باشه براتون...خیلی خوشحال شدم..منتظر عکسای کیان مهر جونمون هستیم...بوس برا جیگر خاله..راستی سزارین شدی یاسی جون؟؟؟

بیا و از زایمانت بگو برامون عزیزم...


سلام عزيزم مرسي چشم ميخوام مفصل بنويسم كافيه سيستم گيرم بياد داداشم بياره مينويسم سزارين شدم فدات شم
رضوان مامان رادین
29 مرداد 92 21:52
فرشته کوچولو به دنیای آدمها خوش اومدی....
ان شاا... سالیان سال زیر سایه مامان و بابای مهربونت زندگی سرشار از شادی و سلامتی را تجربه کنی...بی صبرانه منتظر دیدن عکسهای خوشملت هستم


ممنون عزيزم من خونه مامان هستم اينجا سيستم ندارم لب تاپ داداشمو اوردم ميزارم ايشالا.مرسي از دعات
سارا مامانی شیدا
30 مرداد 92 13:08
مبارکه یاسی جون
کیان مهر جونم خوش اومدی امیدوارم همیشه سالم باشی

سلام مرسي عزيزم.قربونت

شیما
1 شهریور 92 19:06
وایییییییییییییییییی خدا رو شکررررررررررر چه سورپرایزیییییییییییییییییییی
خوش اومدی کیان مهر جان تولدت مبارککککککککککککککککککککککک
بی صبرانه منتظر دیدن روی گلت هستم
یاسی جون مبارکهههههههههههههه تونستی زودی بیا آپ کن

سلام شیما جون مرسی عزیزم در اولین فرست میام مینویسم و عکس میزارم
الی
2 شهریور 92 14:08
الهی شکر
خیلی منتظر این روز بودم برات


ممنونم دوست خوبم فدات شم
مرمر(مامی کسرا)
2 شهریور 92 15:50
پس کو عکسای نی نی؟؟میدونی روزی چندبار میام ولی خبری نیست...


سلام عزیزم من با موبایل این متن رو گذاشتم سیستم دستم بیاد حتما میزارم فدات شم لطف داری
مامان نفس
3 شهریور 92 1:05
کیان مهر عزیز خاله قدمای کوچولوت به این دنیا مبارک...


قربونت برم عزیزم مرسی لطف کردی
Elham
5 شهریور 92 1:09
سلام عزیزدلم امیدوارم حال تو و کیان مهر خوب باشه دلم حسابی برات تنگیده
مرمر(مامی کسرا)
5 شهریور 92 15:57
خوب لااقل بگو کیانمهر جونمون چه شکلیه؟؟؟تپلیه؟؟نازه؟؟


چشم عزیزم