کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

فرشته ها با هم می ایند

1393/11/25 22:14
نویسنده : مامان یاسی
822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر ناز نازی مامان و بابا

پسر گلم مدتهاست که وقت نکردم که بیام و اینجا برات از شیرین کاریهات بنویسم خیلی این مدت درگیر بودم هم نگه داری از شما سخت شده و هم اینکه با کمی تاخیر باید برات بنویسم که خدا به بابا مامان یه فرشته گل دیگه عنایت کرد و مامانی قراره برات یه همبازی بیاره.

ارههههههه  خیلی تعجب اوره اما درسته مامانی الان چهار ماه دارم و تقریبا برام سخته که مثل قبل باهات بازی کنم و بپر بپر راه بندازمو ب؛لت کنم.اوایل یه کم ناراحت که نه نگران بودم اما الان تقریبا ارامش دارم و مطمینم که خدا در نگه داری هر دوتای شما منو یاری میکنه جنسیت فرشته کوچولوی توی راهی ما ایشالا فردا معلوم میشه و از خدا میخوام که این هدیه ای که بهمون عنایت کرد صحیح و سالم به دنیا بیاد برام خیلی فرق نمیکنه که چی باشه اما خوشحال میشم که خداوند من و لایق داشتن دختر بدونه.

اینقدر عجله ای دارم مینویسم که خودمم قاطی کردم از شیرین کاریهات بنویسم که شما خیلی خیلی کنجکاوی و میخوای از همه چی سر در بیاری و هنوز بابا مامان و نگفته میگی این چیه هر لحظه این سوالو میپرسی.عاشق ماشینی و فقط با ماشین های قدرتی بازی میکنی ووقتی هم بیرون میریم فقط به چرخ ماشینها نگاه میکنی دو روز قبل واکسن هجده ماهگیتو زدم و تقریبا دو روزی بی قراری کردی پاهاتو تکون نمیدادی دردت به جونم و تقریبا دو روز قبل واکسن زدنت بود که دیگه شیر خوردنو خودت ترک کردی نمیدونم چرا اما حدس میزنم که به خاطر وضعیتم شیرم تلخ شده باشه .مامان فدای تو بشم.هر چه قدر که طی دوران بارداری حواسم به شما بود اینن یکی نی نیمون مظلوم واقع شده و من اینقدر درگیر نگهداری از شما هستم که خیلی وقت برام باقی نمیمونه که فرشته کوچولومون برسم واسه واکسنت خاله جون اومدم کمکم و الانم داره به زور شمارو نگه میداره تا شما نیای توی اتاق و منم تمام حواسم پیش شماست و به خاطر هعمین مجبور میشم که زود برم.اینم اینجا ثبت کنم که ما 16 اذر متوجه شدیم که یه فرشته توی راهی داریم خاله های گل ممنونم که بهمون سر میزنین عاشق همتونم و مطمینم که ازم نمیرنجین و موقعیت منو میدونین که چرا نمیتونم به وبلاگتون سر بزنم برای من و فرشته توی راهیمون خیلی دعا کنین بووووووووووووووس به امید دیدار بای

پسندها (4)

نظرات (11)

الی
26 بهمن 93 11:35
مبارکه
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
27 بهمن 93 19:58
مامانی مبارک باشه،بسلامتی،حالا نی نی چی هست؟تو رو خدا مواظب کیانمهر عزیزم باش
مامان امیرعلی
4 اسفند 93 11:33
وای باورم نمیشه از خوندن مطالب شوکه شدم خدا بهت توانایی بده
فرشته مامان رها
14 اسفند 93 1:56
سلام چقدر خوب با هم بزرگ میشن نی نی تون هم صحیح سالم به دنیا میاد
رضوان
22 اسفند 93 0:51
یاسی جون تبریییک خدا فرشته های گلتو حفظ کنه..ان شاا... بسلامتی بدنیا بیاد و همبازی خوبی واسه کیانمهر جون بشه...یاسی جون زودتر بیا بگو نی نی دخمله یا نه
مامان مهسا
24 اسفند 93 1:14
یاسی جوووووونمممممممم.مبارکه عزیزم به سلامتی.حالا نی نی گلمون چیه؟راستی کیان مهرم ازطرف من ببوس
الی
15 فروردین 94 10:08
الهیییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم به سلامتی مبارکت باشه
شیمـا مـامـی رادیـن
16 فروردین 94 19:13
واااااااااااااای یاسی جون مبارکت باشه خیلی خیلی خوشحال شدم ایشالا که دوران بارداری راحتی داشته باشی خدا فرشته های نازت رو حفظ کنه
مامان نفیسه
2 اردیبهشت 94 12:16
بسلامتی گل قشنگم ما منتظرتیم
مامی مرمر
2 خرداد 94 12:12
سلام..خوبید؟؟؟؟؟کیان کوچولو خوبه؟؟؟؟؟؟نی نی تو راهیمون چطوره..مبارک باشه...ایشالا قدمش خیر باشه...منم خیلی وقت بود نیومده بودم آپ کنم آخه منم درگیر بارداری و نی نی کوچولو بودم...مسیحای منم الان تقریبا 4 ماهشه...
مامی مرمر
2 خرداد 94 12:13
حتما تا الان جنیست نی نی رو فهمیدید بیاید بگید ما هم منتظریم...