کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

امیرم تولدت مبارک

1392/5/2 23:55
نویسنده : مامان یاسی
1,659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

این پست از طرف من و اقا کیان مهرمون تقدیم به شما که بهترین و ناب ترینی،تقدیم به تو که عاشقانه دوستت دارم و این دوست داشتن تا سر حد جنون منو عاشق و وابسطه بهت کرده.امسال اولین ساله که من و پسرمون میخوایم تولدتو تبریک بگیم.اره من و پسرمون چون واقعا حظور داره لحظه به لحظه حظورش پر رنگ ترم میشه.

میخوام برات بنویسم از این روزا از این روزایی که ازت دورم گرچه من و شما از اول اشناییمون خیلی روزارو به اجبار بدون هم بودیم به خاطر شرایط درسی من و کاری شما و راه دوری و ...،اما این دلتنگی و این تمنای بودن کنارت این روزا به اوج رسیده اخه چه جوری بگم که بدونی هر زنی دوست داره این روزای اخر بارداری کنار شوهرش باشه .فقط شما میتونی این روزا ارومم کنی و دردمو تسکین بدی مثل وقتایی که اونجا بودم و مواظبم بودی و نازمو میکشیدی،اما حیف من از روزای خوب محرومم.و میدونم که شما هم دوست داری کنار ما باشی اما شرایط جوری نیست که بتونی بیای،،،بااینکه بعضی وقتا واقعا کلافه میشم و زیادی مینالمو بغض میکنم ،اما نا شکر نیستم امیرم خدارو شاکرم که اگه دوری جسمی هم هست چون به قول خودت ماهر لحظه و هر جا توی قلب همیم و این مهمه ) دلیل شیرینی داره اونم وصال پسرمون به اغوش ماست مایی که این قدر عاشقیم مایی که اینقدر زندگیمون شیرینه الان یه فرشته داره بهمون هی نزدیک و نزدیکتر میشه تا بیادو زندگیه شیرینه مارو شیرین تر کنه،تا بیادو عشقمونو به پاش بریزیم.و اون باعث میشه که ما هر لحظه عاشقو عاشق تر بشیم اخه از ثمره وجود ماست و میشه یه قلب تپنده که از ذره ذره وجود ما تشکیل شده .خودمو خودت.

 

دلم برای اون روزا و شبا هم تنگ شده که دوتایی میرفتیم توی اتاقش تو اویز موزیکالشو کوک میکروی و منم لباساشو بغل میکردم.به امید روزی که بیام و دوتایی خودشو بغل کنیم و باهاش بازی کنیم روزامو سپری میکنم،

واقعا خوشحالم.خوشحالم که خدا توی این روز خوب یعنی 2 مرداد یه فرشته رو خلق کرد تا سالها بعد اون فرشته بشه  ارامش زندگیم و خوشحالم که فرشته ای که خدا برای ما فرستاده به امید خودش توی همین ماه که من توی کل سال بیشتر از ماهای دیگه دوستش دارم میاد کنارمون.و ازرو میکنم که مثل خودت مرد باشه یه مرد واقعی.از چهرش و اخلاقش گرفته تا تمام ویژگی های ریزو درشتش دوست دارم که به خودت بره.یه مرد واقعی.

همسرم

هم رازم

همه کسم

ببخش که روز تولدت کنارت نبودم اما بدون لحظه لحظه به یادت بودم از صبح که بیدار شدم استرس داشتم که بسته ای رو که برات پست کرده بودم به دستت برسه اخه بعضی وقتها اداره پست میدونی که با تاخیر میرسونه صبح از ساعت 9 گوشم به تلفن بود منتظر بودم هر لحظه زنگ بزنی و بگی که رسیده میخواستم خوشحالت کنم میخواستم بدونی به یادت بودم وقتی ساعت تقریبا 2 شد و زنگ نزدی کلی بدو بی راه به اداره پست گفتم که چرا قول میدن و سر وقت نمیرسونن دوست داشتم همین امروز بدست برسه.تا اینکه 2.15 مین بود  که صدای شادو نازتو از پشت تلفن شنیدم دلم آروم گرفت که نقشه هام عملی شدو نقش بر اب نشد.و تونستم شمارو خوشحال و البته سورپرایزم کنم،عزیزم هدیه ها واقعا ناقابل بودن اما عشقی رو که همراه اونا فرستادم ندید نگیر حسابی ناب ناب بود و هست،،،

این روزای من که با چاشنی انتظار و دلتنگی مزین شده به سختی و کندی میگذره هر روزش یه ماهه.اما شیرینه چون متفاوته چون تکرار شدنی نیست .سختی هاش که بماند نمیگم چون با عشق همه شو تحمل میکنم.عشقی که واقعا خاصه عشق مادر و فرزندی.از ذره ذره وجودم واسه پسرم میدم از الان تا وقتی که زنده ام.

امیرم دلم شدیدا روزی رو میخواد که بیای و منو ببری بیمارستانو پسرمون به دنیا بیاد،اون روزو تصور میکنم که وقتی از اتاق عمل اومدم بیرون صدات توی گوشم زمزمه که که پسر نازمون سالمه سالمه.و برق چشاتو ببینم که مثل من خوشحالی.هر شب خواب اون روزو میبینم امیدوارم اونجوری که تصورشو میکنم خوب و خوش پیش بره و دوتاییمون به آرزومون برسیم.

امیدوارم هر سال مرداد ماه برای دوتاتون که بهترین هدیه خدا هستید جشن تولد بگیرم و کنارتون باشم.خدایا به حق این ماه عزیز این روز عزیز که تولدامام حسن  هست قسمت میدم که هیچ امیدی رو نا امیدنکنی و هیچ عاشقشی از عشقش دور نباشه،خدایا به همه زنها نعمت بزرگ مادر شدنو عنایت کن که هیچ چیز برای یه زن نا گوار تر از این نیست که این هدیه نابو بهش عنایت نکنی دامنشونو سبز کن .هر مادری هم که چشم انتظاره بچشه انتظارشو به خوبی و خوشی به پایان برسون،و به همه نعمت سلامتی رو عطا کن،امیرم و پسرم و مادرو خانواده و اطرافیانمو برام نگه دار و هر جا هستن خودت حافظشون باش.آمین

همسرم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و تولدت را تبریک میگوییم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عادله
2 مرداد 92 22:36
آخی بغضم گرفت وقتی پستت رو خوندم ولی عزیزم تحمل کن این روزها تموم میشه بر میگردی پیش عشقت البته دیگه تنها بر نمیگردی 2تایی با گل پسرت ای جووووونم انشاالله راحت زایمان کنی گلم قدمش پیشاپیش مبارک


اره امیدم به روزیه که با کیانم برمیگردم دوست دارم مرسی بهم سر میزنی
رضوان مامان رادین
3 مرداد 92 2:43
وای چقدر زیبا نوشتی خانوم گل...
منم 5 ماه آخر بارداریمو دور بودم از همسرم...همیشه دوست داشتم تو اون روزا کنارم باشه اما نشد
ان شا... کیانمهر کوچولو که دنیا اومد...سه نفری کنار هم زندگی شادی را شروع میکنید به امید خدا

اي جان پس تو حالمو درك ميكني عزيزم.ايشالا مرسي از دعات.بوس بوس
مامان هلاله
3 مرداد 92 11:19
عزیزم عالی نوشتی حتما همسرت کلی حال کرده
ایشالا سالها کنار همسرت و پسر گلت خوب و خوشبخت زندگی کنی
تولد همسرتم مبارک


ايشالا كه حال كنه عزيزم.مرسي از دعاتون

شیما
3 مرداد 92 17:59
یاسی جون تولد همسرت مبارک باشه ایشالا که سالیان سال با هم به خوبی و خوشی زندگی کنید


الاهي امين
ممنون شيماي نازم
مامان ازاده
5 مرداد 92 3:13
به به مبارک باشه یاسمن جون
ایشالا 120 سالگیش
دلتنگی نکن دوست من-این روزا تموم میشه و خدا که کیان عزیزو گذاشت تو بغلت با هم دیگه میرید پیش بابا و زندگی 3 نفریتون رو به خوبی و خوشی شروع می کنید عزیزم
دیگه اخراشه صبر کن


سلام عزیزم مرسی از محبتت دوست گلم
سارا مامانی شیدا
5 مرداد 92 9:08
یاسی جونم تولد همسر عزیزت رو تبریک میگم و آرزو میکنم سایه مهربونش همیشه بالای سر خودت و گل پسر تو راهیت باشه
زندگی بالا پایین زیاد داره وقتی کیان جون بیاد تو بغلت خاطره همه این روزا برات شیرین میشه مواظب خودت باش


مرسی سارا جون از دعا های خوبت ایشالا شمام همیشه شاد و سالم باشی
غزال
5 مرداد 92 12:48
این همه نوشتم کد اشتباه زدم پرید
ایشالا زود زود نی نی تو بغل بکیری در کنار امیرت
منم هنوز خیلی باید صبر کنم گرچه صبرم دیگه تموم شده امشب برات دعا میکنم زایمان راحتی داشته باشی تو هم برام دعا کن
خیلی دوست دارم و برای خودت و نی نی ت ارزوی سلامتی میکنم
اگه دوست داری شمارتو بهم بده که من یتونم روزهایی ک نیستی ازرت خبر بگیرم و از نگرانی در بیام چون خیلی نگرانتم
یه دنیا بوسسسسسسسسسسسس


سلام غزال جونم مرسی از دعای خوبت فدای دل نازت بشم من راستش واسه موبایلم ایراد پیش اومده فعلا که بیرونمنمیرمتو خونه هستم ندادمش تعمیر تا بعد زایمان یکی بخرم باور کن اگه داشتم حتما میدادم خاموشه،اما قراره رمز اینجارو به دوستم بدم تا ازم خبر بزاره اینجا اگه گوشیمم درست شد میام برات شمارمو میزارم اقایی راستش قول داده تعمیر نکنه برام یکی بخره،ایشالا که جور بشه زودی بخرم،دوست دارما
مامانٍ توت فرنگی
5 مرداد 92 13:38
وای چه چقدر با احساس نوشتی
خوش به حال بابایی و کیان مهر که فرشته ای اینقدر با احساس در کنارشان زندگی می کند


سلام ممنون لطف داری دوست با احساسم ایشالا شمام پسر نازت راحت بیادتو بغلت
مامان شایان و پرنیا
6 مرداد 92 16:58
اونقدر با احساس نوشتی که با اینکه همسرم کنارمه بغض گلومو گرفته و اشک به چشام نشسته

امیدوارم سایه همسرت هر جا که است بالا سر ایت خانوم گل مهربون و پسرش باشه و نی نی نازت به سلامت بیاد تو یغلت


عزیزم دخملیم تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده..برای دیدن عکسش لطفا به وبلاگم بیا و عکسش رو ببین ..اگه خوشت اومد بهش رای بده.مرسی


سلام عزیزم مرسی لطف داری ممنون که نظر دادی چشم حتما میام
رضوان
6 مرداد 92 21:36
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ب بهترین مامان دنیااااااااااااااااااااااا

ایشسالا ب زودی زود نینیتون بپره بغل مامان جونیش

راااااستی از نوشته هاتون فهمیدم ک شما کرمانشاه زندگی میکنید اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی اگه با تبادل لینک موافقی ب وب منم بیا خوشحال میشم


سلام عزیزم اره کرمانشاه هستم حتما الان میام
مامان شايان و پرنيا
7 مرداد 92 13:33
قربونت برم خانمي اختيار دارين من هم شما رو لينك ميكنم
رضوان مامان رادین
7 مرداد 92 15:52
ذاکر پس کوچه های زندگی عابر راه قشنگ بندگی عازم پرواز تا عرش خدا دستهایت بال پرواز دعا بر سر سجاده ی مهتابیت در نیایش های پاک و آبیت کن دعایم مهربان آشنا
Elham
8 مرداد 92 16:05
هرچند دیر ولی تبریک میگم آدرس وبم عوض شده آجی
شادی
9 مرداد 92 23:32
بسیار زیبا و با احساس بود. با آرزوی سلامتی برای شما و همسر گرامی و مسافر کوچولو
مامان ازاده
12 مرداد 92 14:53
یاسی جون کجایی؟چه خبر؟نی نی کی میاد عزیزم؟


عزيزم زايمان كردم خونه مامانمم
مرمر(مامی کسرا)
18 مرداد 92 9:30
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

کیان جونم عیدت مبارک....زودی بیا دیگه...


مرسي خاله جون
غزال
21 مرداد 92 11:00
یاسی جونم نگرانتم و منتظر کاش زود یه خبری از خودت بهمونن میدادی
زود بیا دیگهههههههههههههههههههههههههه


سلام غزال تو و ني ني خوبيد?ما شكر خدا خوبيم 8روز هست كه تو بغلمه خوشحالم
مهسا مامان نفس
21 مرداد 92 12:46
یاسی جونم نی نی نازت به دنیا اومد؟ببخشید بی معرفتم اما دایم بهت سر میزدم اما خاموش می اومدم و میرفتم.بیا عزیزم که خیییییلی منتظرتم عزیز دلم


سلام عزيزم اره الان تو بغلمه شكر خدا
خواهش ميكنم
مامان ازاده
23 مرداد 92 13:13
کجایی یاسی جونم-نکنه نی نی دنیا اومده-بیا خبر بده پس


پسرم به دنيا اومد 22مرداد سه شنبه قبل سرم شلوغه و يه كم خسته ام خوب شم مينويسم
رضوان مامان رادین
25 مرداد 92 23:37
خانومی کجاییییییییی پس؟؟؟؟فرشته کوچولوووووووو دنیا اومده حسابی سرت شلوغه؟؟؟؟؟؟؟زودتر بیا


سلام رضوان جون اره كيان اومد شكر خدا.سرم شلوغه
فرشته مامان رها
28 مرداد 92 20:34
سلام خوبید با هم دوست بشیم من باپسرتون میشه لینکت کنم


سلامدعزیزم خوش اومدی حتما خوشحالم میششم
دریا
26 مهر 92 13:01
اشکما در آوردین