کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

فرشته نازم نوشته شده در تاریخ 4/9/94

1391/10/3 9:59
نویسنده : مامان یاسی
277 بازدید
اشتراک گذاری

مامان توی اینترنت کلی چیزای خوشکل یاد گرفتم که میخوام برات یکی یکی درست کنم الان دارم برات یه پتوی ناز میبافم که توی دنیای نفیس یاد گرفت .نمیدونی اینجا چقدر چیزای خوشمل هست همه شو دیدم میخوام یکی یکی برات درستشون کنم میخوام وقتی اومدی برات جشن بگیرم کلی هدیه های خوشکل برای مهمونا درست کنم میخوام برات جشن قدم بگیرم میخوام بهترین تولدارو برات بگیرم.برات یه اتاق خوشمل درست کنم که هر وقت اونجایی راحتو شاد باشی. میگی نه؟؟؟بیا ببین بعدا میفهمی چقدر منتظرتم و چقد خودمو برای اومدنت اماده کردم.

برات کلی تابلو درست کردم همه هم نقاشی های خودمه قربونت برم الاهی بیااااااااااااااااااااااااااا عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)