کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

خواب یک فرشته نوشته شده در4/9/91

1391/10/3 10:00
نویسنده : مامان یاسی
244 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بعد کلی فکر در مورده تو نانازم خوابم برد .خواب جالبی دیدم خواب دیدم که یه بچه ناز گوشه خونه خوابیده روی یه پتوی سفید نزدیکای در خوابیده بود من از دور داشتم نگاش میکردم اروم رفتم نزدیکش اشنا نبود اما متوجه شدم که جیش کرده به خودم گفتم تو مگه بچه دوست نداری عاشق بچه ها نیستی مگه تا مادرش نیومده دنبالش بغلش کن ببر تمیزش کنم.

بچه رو اروم پبچیدم توی پتو بردم تمیزش کردم اوردمش کنار بخاری محکم بغلش کردم میدونستم بچه خودم نیست اما میخواستم از وجودش لذت ببرم.

همون موقع بود که از خواب بیدار شدم خیلی خوشحال شدم که توی خواب یه بچه نازو بغل کردم.

از این خوابا زیاد میبینم نفسم نمیدونم چرا توی همه خوابام میدونم اونایی که بغلم هستن بچه من نیستن.

الاهی قربونت برم تا مامان یاسی دیوونه نشده بیا دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)