کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

تولد دوباره ماااااااااااااا

1392/2/30 19:45
نویسنده : مامان یاسی
626 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازو سالمه مامان سلااااااااااااااااااااااااام

عشق مامان همینجور که مامان روزای سخته انتظارو داشت سپری میکرد تا ١٨ اردیبهشت بیادو جواب ازمایشو بهمون خبر بدن خوشبختانه چند روز زودتر یعنی یکشنبه صبح روز ١٥ اردیبهشت از ازمایشگاه تماس گرفتن و گفتن که شاخ شمشاد شما سالمه سالمه و حسااااااااااااااااااااااااااااابی دل مامانی رو شاد کردن اون لحظه خاله زهرا کنارم بودو مامانی خودشو انداخت بغل خاله و از خوشی حساااابی زار زار زد.بعدم مادر جون بیدار شدو اونم متوجه شدو حسابی خوشحالی کرد مامانی هم موبایلو برداشتو به بابایی میخواست خبر بده که بابایی در خواب ناز بودو موبایلارو هم گذاشته بود رو ویبره.مامان مجبور شد منتظر بمونه تا بیدار بشه اما از شماره اول موبایلم تا اخر به همه زنگ زدمو بیدارشون کردمو این خبرو بهشون دادم.همه خوشحال شدن و از خوشحالی گریه کردن و بهم تبریک میگفتن .بابایی هم بیدار شدو وقتی اون همه میس کالو دید فوری زنگ زدو از شنیدن خبر به این خوبی ذوق زده شد.واقعا خدا دوباره پسر خوشملمو بهم دادا.قربون پسر شیطون خودم برم که حسااااااااااااااااابی نیومده دلبر همه شده.عاشقتم پسرم.خدایا شکرت بابت همه خوبی هات.

پسر شیطونم دلت مسافرت میخواست نه؟خسته شده بودی ؟میخواستی مامانو ببری پیش مادر جون اینا که این فنو زدی نه؟اما حسابی دل مامانی و بابایی لرزیدا قربون تو شیطونی هات برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ازاده
16 اردیبهشت 92 14:44
خدا رو شکر یاسی جون-خیلی خوشحال شدم عزیزم-مواظب خودت و کیانمهر عزیزم باش


قربون محبتت عزیزم مرسی چشم
مامانٍ توت فرنگی
16 اردیبهشت 92 15:09
وای عزیزم خداراشکر که همه چیز خوب و رابه راه است
کاش زودتر می گفتی چه اتفاقاتی افتاد
باز هم خدا را شکر


قربونت برم عزیزم ممنونم خدارو شکر
شيما
16 اردیبهشت 92 16:05
ياسي جون خدا رو شکررررررررررررررررررررر خدا رو شکر که نينيت سالمه اين مدت چقدرررررر سختي کشيدي و خدا رو شکر که همه چي رو به راه شد اين مدت همش تو فکرت بودم خيليييييييييي خوشحال شدم اين خبر رو ديدم ايشالا هميشه سالم و سلامت باشه


ممنونم دوست خوبم لطف داری ممنون از دعای شما
الی
17 اردیبهشت 92 10:53
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
الهی شکر
خیلی خوشحال شدم
ایشالا همیشه خوش باشی

نعمت بزرگی رو خدا بهتون یادآوری کرد


سلام واقعا ممنون عزیزم واقعا خدارو شکر
مرمر(مامی کسرا)
17 اردیبهشت 92 22:29
سلام عزیز دلم...خوبی؟؟؟وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم...این مدت منم مث تو نگران بودم...مرتب بهت سر میزدم....قربونت برم....دیدی که هیچی نبود....نی نی ما چطوره؟؟؟فداش بشم ورجه وورجه هم میکنه؟؟؟


مرسی خاله نازو محربونم
غزال
18 اردیبهشت 92 0:46
یاسی جونم نمیدونم چی بگم فقط اینقدر خوشحالم که اشک امانم نمیده خدا رو هزاران مرتبه شکر
انگاری این خبر خوش رو در مورد دختر خودم بهم دادن


ممنونم خاله غزال قربون محبتت بشم عزیزم
مامان نفس
18 اردیبهشت 92 14:35
عزیزم من خواننده خاموش وبتم.خییییلی خوشحال شدم از بابت سالم بودن فرشته قشنگت.عزیم منم کرمانشاهم..هر کمکی و سوالی داشتی در خدمتم.


خوش اومدی عزیزم قربونت برم مرسی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم عزیزم
سارا مامانی شیدا
21 اردیبهشت 92 8:13
آرزوهایت را برآورده می کند آن خدایی که آسمانی را
برای خنداندن گلی، می گریاند

عزیزم خیلی خوشحالم که کیانمهر عزیزم سالم و سلامته بهت گفتم که این آزمتیش خیلی خطا داره خدا رو صد هزار بار شکر امیدوارم مراحل سختت دیگه تموم شده باشه و از لحظه لحظه این روزها لذت ببری مواظب خدت و شازده کوچولو باش


سلام عزیزم ممنون از دعای خوبت ایشالا که شمام همیشه به ارزوهاتون برسید و موفق باشید
مرمر(مامی کسرا)
22 اردیبهشت 92 10:27
قربونت برم بیا از کیان جون و خبرای خوب بنویس....


چشم قربونت برم
rasta
25 اردیبهشت 92 15:36
سلام یاسمن جون ، کجا گذشتی رفتیییییییییی؟ حال خودت و کیان مهر خوبه؟ بابا پاشد بیاید ما دلمون ی زره شد براتون


چشم عزیزم واقعا برای خودمم سخته دوری از اینجا
rasta
27 اردیبهشت 92 16:59
یاسمننننننننننننننننن؟ کجا غیبت زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام رستا جونم خوبی؟ببخش نشد زودتر اپ کنم
رضوان مامان رادین
29 اردیبهشت 92 10:27
خدا را صد هزار مرتبه شکر...
چقدر خوب شد...باورت میشه من چند روز یکبار میامدم سر میزدم بلکه خبری از سلامتی کیانمهر کوچولو ببینم


سلاااااااااااااااام دوست خوبم ممنون که بهم سر میزدی ببخش که دیر جوابتونو دادم خوشحالم از داشتن دوستای خوبی مثل شما ممنون