کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

اولین عیدی که ما سه نفریم

1392/2/30 19:50
نویسنده : مامان یاسی
769 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سلام قند عسل مامان

سلام کیان نازو شیطون ما

فدای تو بشم که روز به روز بیشتر عاشقت میشم.دلم داره پر میکشه برای اون روزا که بغلت کنم عزیزم.

امسال اولین عیدیه که تو وجود داری و هر لحظه هم توی یاد ما هستی.منو بابایی همیشه بهت فکر میکنیم.تازه برات عیدی خوشملم خریدیم.فدای تو بشم .

کیان مامان اینم سفره هفت سینه امساله سالی که تو میای پیش ما البته به همید خدا.امسال سال 92 سال ماره.من شنیدم که خیلی سال خوبیه اگه خدا بخواد تو هم مرداد به دنیا میای .اره مثل بابایی.پسر خوشمل من این چند روز حسابی اذیتت کردم مامانی رو ببخش که نتونستم خیلی استراحت کنم دوست داشتم همه چیز موقع سال تحویل مرتب باشه بجاش قول میدم این چند روز استراحت کنم که خسته نشی.عزیزم چند روز دیگه خاله حسنیه و عمو محمد میان مامان خیلی واسه اومدنشون لحظه شماری میکنه.اخه دلم براشون تنگ شده مخصوصا که من هر سال میرفتم شمال پیش خانوادم اما امسال که دکتر بهم استراحت داده و اجازه ندارم برم حسابی این روزا کلافه هستم دلم برای پدر جون برای مادر جون دایی جون و بقیه خیلی خیلی تنگ شده.میدونم این روزا فقط تو که توی وجودمی حالو هوا و بغض پنهونمو متوجه میشی...

میدونم که ناراحت میشی اما چاره چیه تو از این به بعد تنها شاهد اشکای مامانی که از دوری و دلتنگی میریزه خوشحالم که میای و همدمم میشی وقتای دلتنگی مثل الان باهات حرف میزنم و وقتی تو میخندی و بغلم میکنی همه چیز یادم میره ........

خب زیاد وقتی نمونده که سال تحویل بشه و منو بابایی نهار خونه عمه فرشته دعوتیم اما چون دوست داشتیم لحظه سال تحویل خونه بمونیم قراره بعد سال تحویل بریم اونا هم منتظر ما میمونن تا دور هم باشیم.خیلی خوبه که خونه نمومونیم اخه بیشتر دلم میگیره از تنهایی.

 

خب فرشته من من برم عزیزم دوستت دارم.

 

کیان مامان اینم اولین عیدی که منو بابا برات خریدیم ایشالا سال دیگه خودت هستی و برات به انتخاب خودت یه عیدی خوب میخریم

اینم عیدی خاله حسنیه هنوز نیومدن اما عکسشو فرستادن منم اینجا برات میزارم واسه یادگاری...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شهداد
7 فروردین 92 14:51
سلام مامان فرشته کوچولومرحبا به اینهمه انرژی خدا خانواده پراز عشقتونو حفظ کنه.واسه خواهر منم دعا کنین
rasta
10 فروردین 92 2:07
سلام یاسمن جون ، خوبی عزیزم؟ سال جدید به اقا کیان و مامان نازش و بابای مهربونش مبارک!!! خیلی دوست دارم برم سونو تازگیها همش استرس دارم! راستی از سفر هم خبری نبود لحظه ی آخر دکترم آب پاکی ریخت رو دستم که حق رفتن ندارم..... همچنان تهران خونه نشینم.... بابا خانم با سلیقه ما سفره ی خوشمل شمارو که دیدیم کلی خجالت کشیدیم..... کیان جون خوش بحالت شده ها با این مامان با سلیقه ای که داری!!!
مرمر(مامی کسرا)
16 فروردین 92 14:52
ایشالا نی نی مون به سلامتی دنیا بیاد...خیلی مواظبش باش یاسی جون.......


سلام عزیزم مرسی بهم سر زدی ایشالا عزیزم ایشالا که سالم به دنیا بیان من لینکتون کردم
مامان توت فرنگی
17 فروردین 92 10:51
به به چه سفره هفت سین قشنگی

خوشحال شدم که به من سر زدی
با اجازه لینکت کردم


سلام دوست خوبم ممنون به من سر زدی من با افتخار لینکتون کردم تا همیشه به شما و فرشتتتون سر بزنم
سارا مامانی شیدا
19 فروردین 92 10:43
مبارک باشه کیان جونم چه عیدی های خوشگلی ایشالا زود زود سالم و سر حال از تو دل مامانی بیای بیرون این لباسارو بپوشی خوشگل بشی قند عسل


ممنونم خاله جونم
ساناز
29 فروردین 92 20:51
سلام یاسمین جان

سانازی از از وبلاگ به عزیز راه دورم پرسیده بودی چرا اینجور شده وبم که باید بگم مزاحم داشتم و مجبور شدم آدرسمُ عوض کنم مامانی عزیزم

این آدرس جدیدم خوشحال میشم

http://khudaya-114.blogfa.com/


چشم عزیزم حتما میام
خاله زهرا
17 شهریور 92 17:11
سلام همه چيز خوب بود