کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

خدایا پشت و پناه من و فرشتت باش

1391/11/29 22:56
نویسنده : مامان یاسی
820 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...........

منو فرشته و خاله زهرا امروز بلیط داریم برای شمال

خیلی دلم برای خانوادم تنگ شده دو ماه ندیدنشون یعنی عذاب

ببخش فرشته من که توی راه اذیت میشی من مجبورم ورگه یک لحظه هم اذیتت نمیکردم بابا برامون یه اتوبوس خیلی خوب و راحت گرفته توکلم به خداست ایشالا که صحیحو سالم و راحت میریمو برمیگردیم تو هم مادر جونو پدر جونو دایی اینارومیبینی

خودمونو بیمه ایت الکرسی میکنم نگران نباش محکم مامانی رو بغل کن.

ساعت 3 حرکت میکنیمو حدودا دو شب میرسیم خدایا کمکمون کن

خدایا مواظب اقایی گلمم باش توی این چند وقتی که نیستم میدونم خیلی اذیت میشه مثل خودم اما واقعا چاره ای ندارم و اینو فقط خودت میدونی

من هیچ یاوری بجز تو ندارم منو خونوادمو تو کف دستای مهربونت اروم و بدون دغدغه نگاه دار .

بیشتر از این بایتم خوشحالم که فرشته من 28 صفر ماه توی شمال و شاید عزا داری با شکوه هم شهریامونو و از همین حالا میبینه و یاد میگیره که باید خودشم اینطور باشه.

خودمونو به تو سپردم و ممنونم

بااااااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گلی
17 دی 91 0:25
سلام مامان یاسی.بسلامتی میرین سفر.خدا پشت و پناه تو و کوچولوی توراهیت راستی زیاد در معرض صداهای بلند خصوصا دستهای عزاداری قرارنگیر.نی نی اذیت میشه.
پري
17 دی 91 20:21
سلام الهي عسيسم تو هم نازنيني داري؟ بارداري؟