کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

فرشته من در هفته پنچم

1391/10/5 18:43
نویسنده : مامان یاسی
581 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من سلام خوبی عزیزم؟عکس بالا نشون میده که تو این اندازه ای هستی گرچه خیلی خیلی کوچولویی اما همه چیز مامان و بابا هستی .ما خیلی دوستت داریم خیلی ذوق داریم و منتظر روزایی هستیم که تورو بغل کنیمو باهات بازی کنیمو لذت ببریم از ثمره عشقمون.

دو روز قبل یعنی یک شنبه 3/10/91نوبت اولیم دکترم بود اسم دکترت خانم دکتر انیس نانکلی بود من رفتم زیاد خوشم نیومد خیلی نتونست کمکم کنه فقط پرونده تشکیل دادو به یکی دو تا سوالمم تند تند جواب داد. استرسم زیاد شد دیدمش به جای اینکه اروم بشم به بابایی گفتم قبول کردم که منو ببره پیش یه دکتر دیگه البته با دکتر خودمم توی شمال صحبت کردم چند روز دیگه که به امید خدا بریم شمال اونجا هم میریم.

همه چیز مامان خیلی دوستت دارم برام فرق نمیکنه چی باشی مهم انه که همه چیز و همه احساسو عشقو علاقمو و جونمو به پات میریزم.

الان که اینو مینویسم قراره به مدت یه ماه استخر نرم و خاله زهرا جونمخونه ماست کنارم نشسته و داره درس میخونه ....

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 22:33
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید