کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

حس قشنگ مادر شدن نوشته در 29/9/91

1391/10/10 12:51
نویسنده : مامان یاسی
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر با اقایی رفتم بیرون میخواستیم میوه بخریم سیب قرمز گرفتم بخورم تا نینیمون خوشمل بشه با اقایی یه جوراب کوچولو هم واسه نی نی خریدیم تا اخر شب صد بار بوسش کردم کلی هم با بچه حرف زدم هنوز هیچی نشده هر دوتامون عاشقش شدیم امیر اخر شب مارو برد بیرون برام جوجه خرید خیلی خوشمزه بود

صبح امروزم رفتیم ازمایشگاه پارسیان واسه ازمایش بارداری الانم منتظرم که امیر بیدار بشه بریم جوابو بگیریم یه کوچولو استرس دارم خدایا کمکم کن همراهم باش مثل همیشه

خیلی دوستت دارم خدا حس نزدیکی شدیدی باهات دارم چون فرشته تو پیش منه

 

بعدا نوشت:

اینم تصویر برگه ازمایشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب
24 اسفند 91 23:18
سلام یاسمن جون اسمت لیلاست؟؟؟ نمیدونم چی بگم اما خیلی وبلاگت حس خوب بهم داده نمیدونی چقدر گریه کردم
زینب
24 اسفند 91 23:35
همه ی مطالبت را نخوندم اما بیشترش را خوندم بعدا سر فرصت میام و واست توضیح میدم