کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

فرشته من خوش اومدی نوشته در 27/9/91

1391/10/12 13:34
نویسنده : مامان یاسی
580 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چی بنویسم چی بگم ؟چه طور چه طور از خدا تشکر کنم؟خداااااااااااااااایا مرسی باورم نمیشه که صدامو شنیدی باورم نمیشه که التماسامو جواب دادی این فرشته که فرستادی علاوه بر اینکه بچه نازمه و هدیه خودته .همیشه بهم ثابت میکنه که تو دوستم داری واقعاااااااااااا ممنونم خدااااااااااااااااااا  گریه نمیزاره که بنویسم فقط میگم که خدایا دوست دارم فرشته نازتو که هدیته هم دوست دارم خدایا به همه اونایی که بچه میخوان بهشون بچه بده خدااااااااااااااااااایا عاشقتم

فرشته ناز مامان خوش اومدی عزیزم بابا و مامان خیلی دوست دارن مامان دیشب تا صبح خوابش نبرد یه بار ساعت 4 شب بود که از بی بی چک استفاده کردم و مثبت شد امیر بیدار شدو متوجه شد که استفاده کردم ازم پرسیدو وقتی بهش گفتم کلی خوشحال شد  منم باورش نمیشد که تو توی وجودشی  یه بارم از استرس وقتی صبح بیدار شدم چک کردم و بازم مثبت شد.خیلی دوست دارم

خدایا فرشتمو از شر همه چی در امان بدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)