کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

زلزله های شدید کرمانشاه

1392/9/6 11:45
نویسنده : مامان یاسی
1,856 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام جیرجیرک نازو خوش صدای من

فدات بشم پسر قشنگ و مهربونم

جمعه یعنی اول آذر ماه ساعت 10 شب زلزله 5/8 ریشتری کرمانشاه رو لرزوند گلم اون لحظه که زلزله اومد شما توی ننو خواب بودی و من روی مبل کنارت نشسته بودم راستشو بخوای متوجه نشدم که زلزله اومده اخه استکانهای توی آشپزخونه که آویزون بود صدا خوردن حدودا 20 ثانیه من به لوسترو و چیزای اویزون دیگه نگاه کردم دیدم چیزی تکون نمیخوره نگران شدم خیلی ترسیدم فوری بغلت کردم اما از سر جام نتونستم بلند شم.تا اینکه بابایی زنگ زد قرار بود چون جمعه بود یه کم بریم بیرون دور بزنیم اومد دنبالمونو رفتیم نمیدونی خیابونا چه خبر بود عین روز ترافیک بود همه اومده بودن بیرون از ترس زلزله. از اون روز تا به الان کرمانشاه 190 بار لرزیده که چند بار بالای 5 ریشتر بوده تمام نیروها اماده باشن.اما خداروشکر اتفاقی نیافتاده.

از زلزله بگذریم بریم سراغ شیرینکاریهای پسر نازم.اینروزا دیگه نمیشه تنها بزارمت حرکت میکنی و این ور اونور میری مجبور شدم پایه ی ننویی رو بردارمو چرخارو بزارم تا ثابت بشه اخه خودتو کج میکنی و می افتی گوشه ننو و اونم کج میشه بعد داد میزنی چون راه برگشتی نداری.شبها هم چند بار بلند میشمو جابجات میکنم از روی متکا میای پایین و دقیق 90 درجه میچرخی فدای تو میشما که داری مرد میشی کم کم.

از خندهاتم که هر چی بگمو بنویسم کمه وقتی میخندی زمان می برام معنی نداره اینگار هیچی رو هیچ کسو دیگه نمیبینم وقتی باهات بازی میکنم حتی تلفنم جواب نمیدم میخوام اصلا خنده هات قطع نشه.همه ازم شاکی شدن میگن چه طور شد برعکس اون موقع ها زنگ و اسمس نمیدی هیچ جواب مارو هم نمیدی؟چیکار کنم فقط تو تو برام توی اولویتی جیگرم.

صبحها که بیدار میشیم برات اهنگهای شاد رنگین کمون میزارم جوری نگاه میکنی که اصلا پلکم نمیزنی خوشتم میاد و تند تند دستای نازو پاهای کوچمولوتو تکون میدی خوشت میاد بشینم کنارت و با پا فقط بزنی بهم عاشق این کاری وقتی پاهامو بر میدارم جوری نگاه میکنی که خودم خجالت میکشم فکر میکنم چه کار بدی کردم که اینطوری خشن نگام میکنه.دوباره میشینمو شما با ذوق شروع میکنیبه لگد کوبیدن.فدای پاااهای نازو کوچولوت بشم پسرم.

الان گریه هات کمتر شده البته به لطف خودت که زحمت کشیدی و پستونک میخوری نمیدونم چه طور شد یه شب که داشتی گریه میکردی به دلم افتاد که پستونک بهت بدم و بعد سه ماه تلاش اون شب توی اوج گریه پستونکو گرفتی و چند تا مک زدی و دیگه گریه نکردی هیچ بلکه ارومم خوابیدی از اون شب به بعد بعضی وقتا که سیری و لجبازی میکنی بهت پستونک میدم دیگه گریه نمیکنی خیلی خوشحالم احساس میکنم ضرر پستونک خیلی کمتر از ضرر گریه هاست فرشته من.

عاشق اینی که بغلت کنم و اهنگ بزارم و خودمم برات شعر بخورم قشنگ به لبم خیره میشی و منم نازت میدم شمام کلی برام عشوه میای.

دیروز برای اولین بار خودت تونستی جغجغه رو از این دستت به اون دست بدی خیلی عالیه عشق نابم.دوستت دارما.حالا اگه اجازه بدی چند کلامی هم با خاله های نازینین صحبت کنم.

سلااااام یارای همیشگی خونه مجازیم.دوستای گلم خوبید؟

ممنونم که به ما سر میزنید و کوتاهی مارو هم تحمل میکنید باور کنید هر وقت تونستم به همتون سر زدم و بازم میام اما اگه دیر به دیره ناراحت نشید و امیدوارم منو ببخشید.

میخواستم ازتون بخوام اگه شعر زیبایی بلدید که من یاد بگیرم و برای پسرم بخونم ممنون میشم یه سری بلدم اما دیگه برای خودم تکراری شده دوست دارم شعرایی یاد بگیرم که از زبون مادر برای بچشه ممنون میشم که اگه بلدید بهم یاد بدید.

ای پسر قشنگ و مهربونم

بیا میخوام تورو رو پام بشونم

میخوام برات شونه کنم موهاتو

دل نداره طاقت گریه هاتو(2)

بعد بابا مرد خونه تویی تو

قشنگ و ناز و یک دونه تویی تو

قربون ناز و خنده و ادات شم

دلم میخواد از صبح تا شب فدات شم

با خنده هات دلم آروم میگیره

چشام توی چشمای تو اسیره

وقتی که نیستی خونه سوت و کوره

بیدار میشی خونه ما چه شوره

 

 

میخواستم یه کتاب خیلی عالی هم بهتون معرفی کنیم برای مادرایی که خیلی حوصله دارن و بچه زیر سه سال داره عالیه یکی از اقوام که روانشناسه کودکه برام خریده و من که خیلی راضی هستم دلم میخواد به شمام معرفی کینم شاید برای شما هم مفید بود.

 

 

ادرس وبلاگ روانشانس کودکی که گفتم توی پیوندام هست مطالب خوبی توی وبلاگش برای بچه ها میزاره اگه خواستید میتونید برید و اگه سوالی هم داشتید بپرسید بهتون جواب میده

 

کیان مهر عزیزم تا این لحظه ، 3 ماه و 12 روز و 14 ساعت و 23 دقیقه و 48 ثانیه سن دارد

 

ادامه مطلب :شعرایی که برات میخونم و خاله ها برات فرستادن

 

پسرم روشنیه نور دوچشمان       منی بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی

پسرم ای که تویی همدم تنهاییه من            روح من جانو منو شادیه دوران منی

پسرم لحظه ی میلاد تو هرگز نرود از یادم           غنچه نورس من باغو گلستان منی

پسرم تا که تو هستی دو جهان در نظرم فردوس است       عشق دیرین منو نیمه ی پنهان منی

پسرم خنده ی تو موجب ارامش دنیای من است       شادمان زیست نما جانی و جانان منی

 

لالالا که لالات میکنم من

نگاه بر قدو بالات میکنم من

لالالا که لالات بی بلا باد

نگه دار شب و روزت خدا باد

لالایت میکنم خوابت نمی اد

بزرگت کردمو یادت نمی اد

بزرگت کردمو تا زنده باشی

غلام حضرت معصومه باشی

لالا لا عزیز ترمه پوشم کجا بردی کلید عقل و هوشم

 

لالا گلم لالا

بخواب ای بلبلم لالا

لالا گل لاله دوست داریم منو بابا

لالا گلم باشی بزرگ شی همدمم باشی

لالا گلم باشی  همیشه در برم باشی

خداوندا تو ستاری

همه خوابن تو بیداری

به حق خواب و بیداری

عزیزم را نگه داری

 

 

لالا لالا گلم باشی عزیز و همدمم باشی

لالا لالا گل چایی تو نینی خوشگل مایی

عزیز من چه شیرینی مگه قند و مربایی

لالا لالا گل یاسم بخواب ای نینیه نازم

لالا لالا گل چایی عزیز من داره دایی

لالا لالا گل پنبه عزیز من داره عمه

لالا لالا گل غوره خونه عمه خیلی دوره

لالا لالا گل لاله شنتیا جونم داره خاله

لالا لالا گل زیره خونه خاله خیلی دیره

لالا لالا گل مریم تویی درمان هر دردم

لالا لالا گل خشخاش بابا رفته خدا همراش

خدا همراه راهش باشه علی پشت و پناهش باشه

لالا لالا گلم باشی انیس و مونسم باشی

 

ممنونم عادله جونم

پسندها (1)

نظرات (13)

خانوم خونه
5 آذر 92 12:16
لالا لالا گلم باشی عزیز و همدمم باشی لالا لالا گل چایی تو نینی خوشگل مایی عزیز من چه شیرینی مگه قند و مربایی لالا لالا گل یاسم بخواب ای نینیه نازم لالا لالا گل چایی عزیز من داره دایی لالا لالا گل پنبه عزیز من داره عمه لالا لالا گل غوره خونه عمه خیلی دوره لالا لالا گل لاله شنتیا جونم داره خاله لالا لالا گل زیره خونه خاله خیلی دیره لالا لالا گل مریم تویی درمان هر دردم لالا لالا گل خشخاش بابا رفته خدا همراش خدا همراه راهش باشه علی پشت و پناهش باشه لالا لالا گلم باشی انیس و مونسم باشی اینم واسه نی نی ناز
مامان یاسی
پاسخ
مرسی عزیزم اینو بلد نبودم
الهام
5 آذر 92 14:14
سلام یاسی جونم خبر زلزله رو شنیده بودم خدارو شکر که اتفاقی نیفتاده من که بلد نیستم شعر
مامان یاسی
پاسخ
عیب نداره به زودی یاد یگیری
فرشته مامان رها
5 آذر 92 15:09
سلام منم این کتاب رو میخوندم همش رو کارای رها دقت میکردم ببینم همون کارا رو انجام میده یا نه ولی در کل کتاب خوبی هست
hora
6 آذر 92 13:00
واااااااااااییی چه عکس قشنگییی چه خنده قشنگیی
مامان یاسی
پاسخ
مرسی حورا جون شرمندم میکنی میای
گلی
6 آذر 92 18:30
یاسمن جون خیلی پسرت نازه مخصوصا خنده هاش ایشالا همشه خنده روی لباش باشه
زهره
7 آذر 92 11:26
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ (ین یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. امتحان کن..
شیما
7 آذر 92 12:23
یاسی جون منم شنیدم زلزله اومده خدا رو شکر که به خیر گذشت مواظب خودتون باشید ماشالا هزار ماشالا پسملی نازت چقدر بزرگ شده خدا حفظش کنه براتون راستی قالب جدید هم مبارک باشه خیلی قشنگه
مامان یاسی
پاسخ
ممنونم گلم خدا واسه شمارو هم نگه داره
غزال
8 آذر 92 17:05
سلام یاسی جونم ببخشید فضولی میکنما ولی هرکی به بچش پستونک داده بچه شیر مادر رو پس زده عین خودم داره پدرم در میاد داره شیرمو ئپس میزنه و نمیخوره سعی کن خیلی کم بهش پستونک بدی
مامان یاسی
پاسخ
غزال جونم وبت اصلا باز نمیشه کاش بیای برام ادرس بزاری مرسی که گفتی اره حس کردم داره بد عادت میشه ازش گرفتم چه دردسری داریماااااا اما خدارو شکر
ازاده مامان آرتین
9 آذر 92 20:20
یاسی جون تو رو خدا همیشه مراقب باش تا بتونی به موقع عکس العمل نشون بدی-ماشالا به کیان مهر عزیزم خیلی با نمکه
مامان یاسی
پاسخ
اره شبا اصلا خوب نمیخوابم روزا هم چسبیدم به کیان
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:15
انا لله و انا الیه راجعون
مامان یاسی
پاسخ
وای چی شده؟الان میام
وب کودک خلاق فردا
14 آذر 92 8:58
عزیزم چه بانمک و شیرینه
رضوان مامان رادین
14 آذر 92 10:23
ووووووووواااای زلزله نمیدونستم کرمانشاهم زلزله اومده...خدا به هممون رحم کنه..مواظب کیانمهر جونی باش خانوم گلراستی متن پست ثابتتم عالیه یعنی محشره...اگه اجازه بدی منم این متن زیبا را تو وبلاگم داشته باشم ممنون میشم
مامان یاسی
پاسخ
واقعا. بزار گلم خوشحالم خوشت اومد
مرمر(مامی کسرا)
15 آذر 92 7:59
قالب جدید مبارک..مامان یاسی خودتون طراحیش کردین؟؟راستی خدا رو شکر بخیر گذشت..مواظب کیان جونمونم باشید حسابی....منم دیروز کتاب بچه ها تیزهوشند اگر...خریدم ولی هنوز نخوندمش..فکر کنم کتاب خوبی باشه...
مامان یاسی
پاسخ
قربون شما خوندی خوب بود خبرشو بهم بده.نه سفارش دادم توس وبلاگ روی طراح قالب بزنی وبش میاد عزیزم