کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

یک سال از با تو بودن میگذرد

1392/8/29 20:56
نویسنده : مامان یاسی
930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونیه ما

فندق و پسته و اجیل خوشمزه زندگیه ما

نفس مامان و بابا

عاشقتیم غیر قابل وصف

چقدر از یاد آوری خاطره سال قبل همچین روزی خوشحالم.

29 آبان سال 91 یکی از بهترین روزای زندگیه ماست.و ما بهترین هدیه عمرمونو از خدا گرفتیم

من توی همچین روزی رفتم  آزمایش دادم و جواب ازمایش مثبت شد یعنی شما تو دل مامانی بودی البته اندازه یه مورچه کوچولووووووووووو وناز بودی فدات بشم.بعله بهترین هدیه شما بودی پسرم شما اومدی و یه سال از سالهای زندگی مارا برامون زیبا تر کردی قراره این سالها با وجود شما ادامه داشته باشه فرشته نازم .وقتی به اون روز فکر میکنم حس میکنم خیلی زود گذشته با اینکه خیلی سختی ها توی این مدت کشیدیم روزای تلخ و شیرین زیادی داشتیم اما خدارو شکر که شما سالمی و کنار مایی.امروز خیلی گریه کردی فدای گریه هات بشم که ازشون سر در نمیارم فقط میدونم که چیز عادیه ایه شکر خدا الانم اروم کنارم خوابیدی...پسرم اینقدر عاشقتم که موقع خوابم نمیتونم ازت چشم بردارم.حالا حالا ها متوجه این احساسم نمیشی تا وقتی که خیلی بزرگ بشی و مرد بشی و ازدواج کنی هم متوجه نمیشی فقط وقتی از احساس الانم سر در میاری که به امید خدا خودت پدر بشی البته بازم اون حس یک دهم حس الانی که من دارم نیست.قبول کن که مادر شدن یه حس متفاوت و جدا از تمام حسهای دنیاست.ساده ساده  میگم :که سادگی از همه چیز زیباتره(به اندازه بزرگی خداااااااااااااااا که میدونم بی نهایته دوستت دارم)

پسندها (1)

نظرات (8)

آفتاب
30 آبان 92 12:46
سلام دوست خوبم.... خوشحالم که مادری وخوشحالم برای کیان مهر عزیز ونور چشمت که همچین مادرمهربون و نجیبی داره... آرزوی خوشبختی وبالندگیش رو دارم واین که در زیر سایه پدرمادرش همیشه کامیاب باشه.....از طرف من ببوسش.. حتما میام وسر فرصت میخونمت...
مامان یاسی
پاسخ
سلاااااااااام مرسی اومدی عزیزم لطف داری قربونت افتخار میدی به مااااااا[
رضوان مامان رادین
30 آبان 92 14:27
پس امروز خیلی روز شیرینی بوده واسه شماااااااا..چقدر عالی...ایشا... کنار کیانمهر جون روزهای شیرین بی شماری را تجربه کنید
مامان یاسی
پاسخ
فداي تو بشم عزيزم مرسي ايشالا گلم بوس
rasta
2 آذر 92 1:07
به به واقعا یاد روزای بدون نی نی بخیر دقت کردی همچین میگیم روزای بدون نی نی که هر کی ندونه فکر میکنه حداقل 30 ساااااااااااااااااله مااادر شدیم!
مامان یاسی
پاسخ
سلاااااااااام واقعا یادش بخیر جوووونی هامون رستا جون
الهام
3 آذر 92 12:53
سلام عزیزدلم دیر اومدم معذرت 1 سالگی حس قشنگتو تبریک میگم آجی کیان مهر رو از طرف من ببوس دوستون دارم هوارتا
مامان یاسی
پاسخ
مرسی الهامی من خیلی دلم هواتو کرده بودا مرسی اومدی بوووووووس
سارا مامانی شیدا
4 آذر 92 10:44
عزیزم خیلی قشنگ نوشتی خدا گل پسر رو حفظ کنه براتون و امیدوارم از این به بعد زندگیتون پر باشه از لحظه های شیرین
مامان یاسی
پاسخ
مرسی بهم انرژی میدید من اصلا نوشتنم خوب نیست خدارو شکر که دوستایی دارم بهم روحیه میدن و اعتماد به نفس دوستون دارم
مرمر(مامی کسرا)
4 آذر 92 15:41
ایشالا همیشه شاد و لبتون خندون باشه و هر روزتون قشنگ تر از دیروزتون باشه...
مامان یاسی
پاسخ
ممنون از دعات گلم همچنین
الهام
5 آذر 92 14:15
قربون تو برم من دلم منم بدجور هواتو کرده بود ولی این روزا همش درگیر درسم واسم دعا کن قبول شم
مامان یاسی
پاسخ
موفق باشی گلم
خاله سوسکه
24 دی 92 7:59
وااااااااااااااااااااااااااای کیانمهر من چقدر بزرگ شده وخوشگل هزار ماشا الله من خاله ی بدی هستم که دیر به دیر سر می زنم کیان جونم ببخش منو راستی چه قالب قشنگی چه مامان مهربون و هنرمندی تو هنرمندی مامانت که شکی نبود عزیزم
مامان یاسی
پاسخ
ممنونم که مثل همیشه شرمندم میکنی بوووووووس