کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

روزهای دلهره آور نوشته در 23/9/91

1391/10/3 10:09
نویسنده : مامان یاسی
767 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 23 یعنی طبق امار من باید امروز یا فردا پری بشم تاریخ ماه قبلم 26 بود من همیشه چند روز جلوتر میشم امروز که به خیر داره میگذره نمیدونم چرا اما استرس تمام وجودمو گرفته خیلی دوست دارم بار دار باشم خیلی دلم میخواد که اومده باشی توی وجودم.مامان به قربونت بره پس کی میای؟به خدا بگو کمک کنه بزاره همین ماه بیای پیشم حال روحیه مامان زیاد خوب نیستا تو دلت میاد مامانی ناراحت باشه؟

چیزای برای گفتن ندارم جز اینکه خدارو به خودش قسم بدم که همه حاجت مندارو حاجت روا کنه از دعای اونا دعای منم اجابت کنه خدایا یادت نرفته که چیا بهت گفتم؟

ممنونت میشم یه فرشته سالم و صالح به منو امیر بدی تا جوری تربیتش کنم که به حق همین ماه غلام حسین باشه.ممنونم خدایا نا امید نیستم و نا امیدم نمیشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)