کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

کیانمهرم یک ساله شد

1393/5/22 14:54
نویسنده : مامان یاسی
977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه وجودم ارامش لحظه لحظه های زندگیم پسرم کیانمهر

مامان به فدای تو بشه گلم شما امروز یکساله شدی عزیزم از خدا میخوام که بهت طول عمر با عزت بده

امروز  سالروز بهترین روز زندگیه منو بابای جونه.یعنی روزی که خدا تورو بهمون هدیه داد

دیروز بردمت واکس زدی مثل یه مرد بودی زیاد گریه نکردی و واکس راحتی بود شکر خدا بیقراری نمیکردی چون گفتن باید واکسنتو سر وقت بزنیم رفتنمون به شمال تاخیر افتاد و مجبور شدیم چند روز دیر تر بریم و دیرتر برات تولد بگیرم.همه رو واسه دوشنبه 27 ام دعوت کردم برا کارت تبریک و کلی چیزای دیگه درست کردم جشن که گرفتیم میامو عکساتو میزارم.اومدم تا برات خاطره ی دیشبو تعریف کنم.

   

چند روز قبل به بابا گفتم که میخوای یه تولد توی خونمون بگیرم و عمو و عمه هارو دعوت کنم؟که بابا گفت نه نمیخواد واکس میزنه حالش خوب نیست بهتره بهش برسی دورو برش خلوت باشه بهتره.تا دیشب به بابا گفتم اخر شب زودتر بیاد تا ببریمت یه کم بیرون اخه خدا رو شکر سرحال بودی بابا ساعت ده اومد دنبالمون رفتیم اول پمپ بنزین یهو بابا گفت اه یه چیزی خونه مامانم جا /ذاشتم یاد بیار موقع برگشتن بریم بیاریم منم گفتم خب الان بریم شاید دیر برگشتیم وقتی رسیدیم بابا گفت بیا بریم بالا ماممانم کیانو ببینه رفتم بالا واااااااااااای نمیدونی چی دیدم بابایی برات کیک خریده بود کلی بادکنک باد کرده روی دیوار پیام تبریک برات چسبونده بود کلی إوق کردم توی اون همه مش؛له کاری اصلا فکرشو نمیکردم که بابایی وقت کنه از این کارا انجام بده خلاصه کلی عکس گرفتیمو عمو اینا اومدن و دور هم بودیم تا اخر شب تقریبا یک بودیم رفتیم یه دوری زدیمو برگشتیم واقعا خوش گذشت یه جشن تولد ساده و زیبا و خودمونی هم بابایی برات تدارک دید عزیزم.اینم عکس نازت که خیلی تعجب کرده بودی از دیدن بادکنها.بوووووس عاشقتم کیانمهرم

                                          کیان مهر عزیزم ، 1 سالگیت مبارک

 

پسندها (2)

نظرات (8)

فرشته مامان رها
22 مرداد 93 20:58
تولدت مبارک عزیزم انشاالله 120 ساله بشه
مامان امیرعلی
25 مرداد 93 8:55
به به تولد گل پسرت مبارک آفرین چه بابای باحالی ما منتظریم ببینیم مامانی چه کار می کنه
مهسا-ثنا
26 مرداد 93 20:10
عشششق
الی
27 مرداد 93 11:14
چه آقایی شده این پسر
شیما
28 مرداد 93 18:58
واااااااای خدایا چقدر زود گذشت مبارکککککککککککککک باشه تولد یکسالگی فرشته نازت یاسی جون الهی که همیشه سالم و سلامت باشه ایشالا تولد 120 سالگیش
رضوان
2 شهریور 93 18:20
ووواااای خوشتیپ خاااله... دلم برات تنگ شده بود... عسلی تووولدددت مباااارک سالم باشی و شاد... وای وای پاپیونشووووو
یگانه
10 شهریور 93 0:45
کیانمهر عزیز تولدت مبارک هزار ساله بشی عزیزم.خانومی سلام خوبی?خوشی?من همونیم که خونمون کرمانشاهه همیشه سر میزنم به وبلاگت ببخش نظر نزاشتم.فدات یه سوال داشتم من تصمیم گرفتم مامان بشم سن منو شوهری کمه اما چون خودم مشکل pco دارم دکترم گفته زودتر باردار بشم بهتره خیلی نی نی دوست دارم اما میترسم شوهرم اذیت بشه سنش کمه خیلی داغونم نميدونم چیکار کنم شوهرم خیلی برام مهمه خیلی خیلی.بچه بیاد وقت من کم میشه براش اگه نتونم بهش برسم چی میشه تو رو خدا حرفی بزن و آروم کن مرسی ببخش طولانی شد
مامان یاسی
پاسخ
سلام عزیزم کاش ادرس وبلاگتو میزاشتی بیام همونجا برات بنویسم.عزیزم درسته زوده براتون اما سلامتیت مهم تره خدای نکرده بمونی مشکلات بیشتری برات پیش میاد منم شوهرم موافق نبود میترسید من کمتر براش وقت بزارم اما بعد تولد کیان من به همسرمم بیشتر توجه میکردم شاید اوایل بهت سخت بگذره اما بعدا واسه شوهرت عادی میشه.باهاش صحبت کن و بهش توضیح بده تا بدونه نفع شما در اینه که الان بچه بیترین و بهش اطمینان بده که چیزی از علاقت بهش کم نمیشه بلکه بیشترم میشه
آزاده مامان آرتین
19 شهریور 93 23:43
پسر گلم یکسالگیت مبارک،ایشالا۱۲۰سالگیت،دلم واست تنگ شده بود