کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

قالب نو مبارک گلم

1392/8/26 16:11
نویسنده : مامان یاسی
931 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسره ناز نازییه 3 ماه و 3 روز و 17 ساعت و 33 دقیقه و 33 ثانیه ای خودم

مامان به فدای نازو عشوه هات

پسر نازنینم این روزا خدارو شکر خیلی بهتری اما بازم بعضی را مثل چند روز قبل یعنی جمعه حسااااااااااابی گریه میکنی نمیدونم چت شده بود داروهاتم دادم اما انگار که نه انگار گریه پشت گریه منم اخراش همراه خودت گریه میکردم تا اینکه از خستگی خوابیدی.بابا وقتی اومد فکر کرده بود منو برق گرفته از خستگی چشام قرمزو موهام سیخ سیخی شده بود.ابله

از عادتهای این روزات بگم:

این روزا خیلی بیشتر از قبل جغجغه رو توی دستای نازت نگه میداری و میبریش سمت دهنت .تقریبا چند روزیه که این کارو میکنی قبلا چندتا تکون میدادی و مینداختیش.

عاشق جغغجه توپ توپیت که خاله مونا خرید هستی اما نمیتونی فعلا با دستات بگیریش و دوست داری برات تکونش بدم.

بادکنک خرس پو از جلوی چشات افتاد و منم برات اسمورف رو باد کردم اما برات جذاب نبود.بعد مجبور شدم برات پاتریک (دوست باب اسفنجی )رو باد کنم وقتی داشتم بادش میکردم کنارت بودم وقتی باد شد یهو خندیدی......خیلی خوشت اومد ازش اخه رنگش شاده و برات جالبو جذابه.مامان فدای خندهای نازت بشم که وقتی خوبی حسابی با خنده های نازت منو شاد میکنی.این روزا از خودت خیلی صدا در میاری و وقتی جلوی تلویزیون میخوابونمت هم تی وی تماشا میکنی و هم سرو صدا میکنی به قول قدیمی ها قان و قون میکنیهورا

دستاتم چه گشنه باشی چه نباشی همش توی دهنته.حس میکنم خارش لثه هات شروع شدن.صبحها فوق العاده خوش اخلاقی تایم بیدار شدنت از 7/30شده9.

خیلی هم خوشت میاد که رو شکم بخوابونمت اما من میترسم .وقتایی که اینطوری میخوابونمت یک سره تماشات میکنم که نکنه راه بینیت گرفته بشه و من متوجه نشم.

اون شبی که گریه میکردی . دستو کمرم خیلی درد گرفته بود به فکرم رسید که بزارمت توی آغوشی.خیلی راحت بود و شمام که عاشق بغلو تماشا کردن این ور و اون وری کلی ذوق میکنی میزارمت توش. و راحت میچرخیم توی خونه میبرمت جلوی آینه و خیلی با تعجب به تصویر خودتو من نگاه میکنی هر کاری میکنم جلوی اینه اصلا لبخند نمیزنی یه جورایی انگار بهت زده ای.

خوابت خیلی کم شده بیشتر وقتا چرت میزنی و فوری بیدار میشی و همین باعث میشه خسته هستی و اخر شبا دیگه کلافه میشی و تا گریه نکنی نمیخوابی.

بابایی جون برامون یه برنامه دانلود کرده که توی موبایل و کلی اهنگ شاد و داستان داره که وقتی برات ترانه هاشو میزارم میخندی و واقعا شاد میشی. البته با شکلکایی که من برات در میارمم حساااابی حال میکنی ها.به قول بابا که میگه ببین نیم وجب بچه مارو به چه کارایی که وادار نمیکنهدلقک

مامان به فدای نیم وجب بچه خودم بشم که همه کس مامان و باباشه (دوست داریم کیانمهرم)

قالب نو هم مبارک گلم امروز اماده شده( بالاخره دفتر خاطره های دنیای مجازی شمام زیبا شد)

اینم عکس همون روزی که وارد چهار ماهگی شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله حسنیه
26 آبان 92 16:02
خوشحالم برای خودت بخاطر اینهمه احساس پاک و زیبا. و برای کیان جون و آقا امیر و خودمون بخاطر داشتن نعمتی مثل تو. برات آرزوی آرامش میکنم... خیلی زیبا بود عزیزم ولی از من یکم بیشتر حرف بزن دیگه مثلا من خاله جونش هستما...
مامان یاسی
پاسخ
به به خاله حسنیه جون چه عجب از این ورا افتخار دادی عزیزم خیلی جاها نوشتم چشم مینویسم با اینکه کیان خودش میدونه که شما خاله ناز نازی خودشی و همه جای زندگی ما هستی و عاشقتیم بووووووووس.منم خوشحالم که شما منو دارید..واوا نه نه خوشحالم که شمارو دارم
رضوان مامان رادین
26 آبان 92 16:13
قالب نو مبارک عروسک کوچولووووو
مامان یاسی
پاسخ
مرسی فدای شما
فرشته مامان رها
26 آبان 92 18:09
سلام قالب جدید مبارک باشه این گریه ها هم تموم میشه خانمی
مامان یاسی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خدا نکنه
فرشته مامان رها
26 آبان 92 18:10
فرشته مامان رها
26 آبان 92 18:11
قالب جدیید مبارک باشه ]
مامان یاسی
پاسخ
[گل
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
27 آبان 92 11:05
مبشه لطفت اون برنامه که گفتی لیتکش را به منم بدی راستی قالب جدید هم خیلی فشتگه
مامان یاسی
پاسخ
فدای تو بشم عزیزم اون برنامه رو از بازار مخصوص خوشی های اندرویید گرفتم اسمشم دنیای کودکه پر شعرو داستانه مگه میشه براتون بفرستم؟
مامان بهاره مامان امیرمحمد
27 آبان 92 11:58
سلام یاسی جونم خوبی - قالب نو مبارک باشه مثل کیانمهر خوشگل و بانمکه انشاءا.. همیشه سلامت و شاد باشید و عکسهای و مطالب خوب و قشنگ داخلش برامون بذارید
مامان یاسی
پاسخ
مرسیییییییییییییی عزیزم قربونت انشاا...
ازاده مامان آرتین
2 آذر 92 13:37
قالب جدید مبارک عزیزم
مامان یاسی
پاسخ
ممنونم گلم
سارا مامانی شیدا
4 آذر 92 10:48
ای جونم پسر عسلی که اینقدر پیشرفت کرده و کارای بامزه میکنه وای یاسی جون قالب جدید خیلی خوشگله مبارکه عاشق اون عکس همراه با لبخندشم
مامان یاسی
پاسخ
قربونت ایشالا که همیشه سلامت باشی