کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

تقدیم به السای نازنینم

1392/8/25 13:12
نویسنده : مامان یاسی
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

عمه فدای اون خنده هات

سلام السای خوبم

عمه فدات بشه

شش ماهگیت مبارک نفسم

فرشته ناز نازی خوانواده ما مرسی که هستی مرسی که اومدی تا دنیای قشگ ما قشنگ تر بشه نمیدونی چقدر امسال برام عزیزه .بهترین وشیرین ترین سال زندگیم.اردیبهشتش با اومدن شما برامون بهشت شد.خدا میدونه چقدر دلم میخواست کنارت بودم برایت یه جشن 1/2 میگرفتیم یه کیک نصفه خوشمل برات سفارش میدادیم تو هم با خندهات دل مارومیبردی عزیز دل عمه خدا میدونه چقدر برام عزیزی بیشتر از کیان نباشه باور کن کمتر نیست.خیلی دلم میخواست همیشه کنارت بودم و شاهد بزرگ شدنو دلبریهات بودم اما افسوس سهم من از عمه شدن عکسهای گاه و بی گاهیه که مامان الهام جونی برام میفرسته و کلی دلم شاد میشه دوست داشتم همیشه میدیدمت و همونجور که مهر تو تو دل منه مهر منم توی دل تو جا میشد السای خوبم از اون روزی میترسم که با هام غریبگی کنی منو ببینیو نشناسی البته میدونم اینطور میشه وقتی منو کم ببینی چه طور توقع داشته باشم که با هام جور باشی .دلم میخواست وقتی هر بار میبینمت بپری توی بغلم و کلی خودتو برام لوس کنی و منم تا میتونم نازتو بکشم ناناز عمه.تمام دعام اینه که اون روز برسه و ما برای همیشه بیایم اونجا و تو کیان با هم مثل خواهر و برادر مثل دو تا دوست کنار هم بزرگ بشیدو همدیگرو دوست داشته باشید.

عشق عمه اینجا برات یه جشن کوچیک میگیرم اره توی دنیای مجازی مگه چیه؟مهم اینه که به یادتم و عاشقانه دوستت دارم هدیه خوشملتم وقتی اومدم برات میارم

راستی گوشتو بیار جلوووووووووو اها اها جلوتو هر چی دلت خواست به عمه بگو برات میخرم فدات شم بوس واسه لپهای نازنینت

 

اینم کلی بادکنک واسه جشنت همه رو بترکون عمه فدات شم

اینم هدیه منو کیان

بازش کن اهااااااااا

یه عالمه بوس برات فرستادیم....

 

ای جاااااانم چرا ناراحت شدی بوس نمیخواستی؟عروسک میخوای ؟چشم حتما برات میخرم از راه دور فقط میشد بوس برات بفرستیم خوشکل عمه

 

خب حالا که کادوتو باز کردی وقت چیه؟افرین...فوت کردن شمعهااااااااا

اها فوت کن فوت کن شمعهارو خاموش کن

غم رو فراموش کن........

اهاااااااااااااپس چی شد؟

جانم نمیتونی؟فعلا کوچیکی؟عیب نداره ما همگی به جای شما فوت میکنیم فوووووووووووووت

 

ایشالا هزاران ماه از زندگی زیبات به شادی سپری بشه عمرم

 

وسطی اقا کیانه

سمت راستی شمایی السا جون سمت چپی هم عسل جونه که ایشالا تا چند روز دیگه به دنیا میاد.

دروغگودروغگودروغگو

چشمک

خندهخندهخندهخنده

این عکسا نمیدونم دقیق برای کی هست عمه به فدات بشه اما چندروز قبل مامان برام فرستاده.اخه ببین چه نازی حالا چه طوری از توی عکس لپاتو گاز بگیرم؟؟؟

خوشحالی که از دست گاز گرفتنای من در امانی؟

مگه دستم بهت نرسه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

asal
26 آبان 92 1:30
سلام مامان مهربون بیشتر مامانا دوست دارن قالب وبلاگاشون با عکس نی نی های خودشون باشه ، شما هم اگه دوست داری یه قالب وبلاگ اختصاصی با عکس نی نی خودت داشته باشی میتونی سفارش بدی قیمت قالب وبلاگ اختصاصی (فرقی نمیکنه / دوستونه - سه ستونه)10 هزار تومنه که یه بالابر اختصاصی هم با عکس نی نی تون به عنوان هدیه بهتون میدیم اگه خواستی خبرم کن تا برات طراحی کنم ادرس : webnegar1.mihanblog.com منتظرتم حتما بهمون سر بزن
رضوان مامان رادین
26 آبان 92 11:25
خوش بحال السا جونی چه عمه خوبی داره...خدا واسه هم نگهتون دارهاینم واسه کیانمهر عشق خاله
مامان یاسی
پاسخ
ممنونم رضوان جونم مرسی
قالب و تقویم کودکانه
26 آبان 92 14:38
کد رو برامتون میل کردم می تونید بگیرید
مامان یاسی
پاسخ
منونم مرسی عالیه
رستا
28 آبان 92 14:34
سلام یاسمن عزیزم تولد خانوم کوچولو مبااارک باشه کیان توپولوی ما هم که روز به روز خوردنی تر میشه مارتیا هم خوبه انقدر جایغ جیغو شده تازگیا جوری که بعضی وقتا از دستش عصبانی میشم حسااابی که این چه وضعشه!
مامان یاسی
پاسخ
سلاااااااااااااام مامان رستای نازم خوبی؟فدای تو و مهربونیات گلم.مارتیای ناناز خاله خوبه عاشقتونمااااااابهت نمیاد عصبی بشی ها ارامش اولین شرط برای مادر بودنه
الهام
3 آذر 92 12:59
آخی عزیزم چقد نازه ماشالله خدا حفظش کنه انشالله که شما هم میرید پیششون
مامان یاسی
پاسخ
مرسی ایشالا با دعاهای دوستای گلم
سرآشپز مروارید
18 آذر 92 22:25
سلام یاسمین جونم خوبی آقا کیانم مهر جونم خوبه نه نترسیدم باور کن چند بار گذری اومدم عکس کیان مهر عزیزم رو دیدم اما انقدر کارام زیاد بود نرسیدم نظر بذارم همین که دیدم حالتون خوبه خیالم راحت شد از وقتی برگشتم کلی کار ریخت سرم یکیش این بود که بهم گفتن جلسه گروه تشکیل شده رفتم دانشگاه استادم گفت 1 روزه باید پروپزال تحویل بدم انقدر سختی کشیدم بمونه برای همینه کم میام ماشاالله برای این پسر خوشگل چقدر بزرگ شده هزار الله اکبر قربونت برم خانم مهربون
مامان یاسی
پاسخ
خدارو شکر که خوبی گلم فدات بشم مرسی که بهمون سرمیزنی
خاله سوسکه
24 دی 92 7:55
سلام یاسی عزیزم خداااااااااااااااااای من چه عمه مهربونی ببخشید که دیر میام به کلبه کیانمهر عزیزم به خدا سرم خیلی شلوغه درس وامتحانا امونم رو بریده کار خونه هم که هیچی بازم شرمنده