کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

در انتظار چند روز ارام و به درور از دلتنگی

1392/8/13 15:05
نویسنده : مامان یاسی
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان

نور چشم بابا

سلام

قربونت برم که چند روزی هست که با ارامشت کاری کردی که از کنارت بودن بیشتر لذت ببریم.یه هفته ای میشه که خدارو شکر یهو دلدردت خوب شد و از اینکه درد نمیکشی و ارومی ما خیلی خوشحالیم و کاملا لذت میبریم از لبخندات که پشت بندش مثل صابق گریه نیست.اخه قبلا توی اوج خنده یهو دلدرد میومد سراقت و شروع میکردی به گریه و خودتو جمع میکردی.البته بازم این حالتو. داری اما خیلی خیلی کم و به ندرت.فدات بشم تمام دردات روی سرم عزیزم خدا کنه هیچ وقت درد نکشی پسرم.صبحا که ساعت 7 بیدار میشی دو ساعت تقریبا بیداری و دوتایی کلی لذت میبریم میارمت توی اتاق تا بابایی از صدامون بیدار نشه اخه وقتی ظهرا نمیاد خونه حسابی خستست دوتایی کلی با هم بازی میکنیم شما برام میخندی و منم وقتی میبینم شارژی سو استفاده میکنم و یه کوچولو اذیتت میکنم و لباس عوض میکنیمو هی عکسای یادگاری میندازیم مامان فدات بشه که مثل خودم عاشق تعویض لباسی و اصلا نق نمیزنی تازه خوشتم میاد.

این روزا حسابی شارژم هم واسه سلامتی شما هم اینکه قراره مادر جون به همراه پدر جون بیان و به ما سر بزنن البته واسه دیدن شما میانااااااااااا اخه ما دیگه از دور خارج شدیم با حظور شما. فدای حظورت بشه مامان که اینقدر نازو شیرینی که حتی وقتی خوابی دلم نمیاد ازت چشم بردارمو برم سراغ کارام یا کمی استراحت کنم.دوست دارم فقط تماشات کنم.یه مشخصه که از اول داشتی این بود و هست که موقع خواب خیلی فیگورای جالب میگیری میخوام یه پست بزارم فقط از مدلای خوابیدنت در اولین فرصت که وقت کنم برات میزارم عزیزم.

خدا کنه این روزا زود بگزره تا مادر جون بیاد و دلم حسابی وا بشه گرچه نهایتش دو روز میمونه اما یه ساعت با مادر جون بودن به اندازه یک سال به من نیرو انرژی میده سخت عاشقشم پسرم هم پدر جون هم مادر جون.خیلی خیلی دوستشون دارم اگه حسودی نمیکنی که فکر نکنم حسود باشی اندازه خودت برام عزیزن.نمیدونی چقدر حس خوبیه که تمام کسایی که باعث ارامشت میشن کنارت باشن.امیرم و شما که هستی پدر جونومادرجونم بیان اون دو روز حسابی شارژم.البته جای خالی دایی یاسرو زندایی الهام و السا جون که خیلی دوستشون دارم خالیه ها.همچین عزیز جونی و خالهام و داییها و دوستام و........نیشخنداما واسه ما که غربت نشینیم این روزا حسابی غنیمته پسرم ایشالا جور بشه مام بتونیم بریم شمال واسه همیشه تا مامانی خوشبخت که هستم خوشبخترین باشم. تو فکر میکنی روزی برسه که من هیچ وقت دلتنگی رو با خودم یدک نکشم؟برای رسیدن اون روزای مامانی دعا کن فرشته نازنیم.

از دیروز برات یه کم بنویسم که در طول مدتی که شما کرمانشاه بودی اولین بار بارون اومد و منو بابایی شما رو بردیم بیرون البته با ماشینااااااااااا.نمیدونی چه خبر بود بابایی میگفت خودشم تا حالا بارندگی به این شدیدی ندیده بود که تو کرمانشاه بباره انگار شمال شده بود خیابونا اب گرفتگی شدیییییییییید.تصادفات که دیگه نگووووووووووووووووو اما خیلی لذت بخش بود من عاشق بارونم فنچ مامان.فکر میکنم شمام خوشت بیاد اخه وقتی شمال بودیم یه روز بارون بود بردیمت بیرون شما بغل مادر جون بودی تا میبردت زیر چادر شما گریه میکردی وقتی بارون میریخت روت با تعجب دورو برتو نگاه میکردی و اروم میشدی احتمالا خوشت میاد و توی این مورد حلال زاده به داییش نرفتهخنده

یه مورد دیگه برات بنویسم که قناری من عاشق بادکنت هستی که شکل خرس پوهه

خیلی خیلی برات شیرینه وقتی میبینیش مهاله ممکنه که نخندی اینقدر ذوق میکنی و دستو پا میزنی که مجبور میشم بعضی وقتا بزارمش کنار تا خستگی در کنی خیلی خوبه که اینقدر شادت میکنه مامان به فدای خندهات .به مادر جون سپردم تا شکلای دیگشم برات بخره و بیاره.

مورد دیگه اینکه توی این هفته خیلی شدید دستاتو میخوری و مک میزنی با کلی سرو صدا که هرکی ندونه فکر میکنه خوشمزه ترین غذارو داری میل میکنی عزیزم.قلا وقتی گشنت میشد دستاتو میکردی توی دهنت اما این هفته دقت کردم متوجه شدم وقتی گشنه هم نیستی مشغول دست خوردی نمیدونم چرا برای خارش لثه هم که خیلی زوده.خلاصه اینم ویژگی جدیدی که توی این هفته اضافه شد.

یه خبر خوبم برات دارم کیان قراه بازم پسر عمو بشی.اره زن عمو پریسا تقریبا 12 هفته ای میشه که حاملست و همه ما خیلی خوشحالیم اخه هستی جون خیلی دوست داره که یه برادر داشته باشه و شایدم خواهر.امیدوارم کوچولوی نازشون راحت به دنیا بیاد برای شما که خیلی عالی شد هم این طرف تنها نیستی هم اون طرف که السا جونو داری.فدای پسر خوب و خوش شانسم بشم.برای زن عمو و سلامتی فرشته توی دلش دعا کن گلم

خب پسرک نازم مامان زیاد وقت نداره تا از تمام شیرین کاریات بنویسم و باید برم تا بیدار نشدی به کارام برسم عاشقانه دوستت دارم و هر لحظه این حس دوست داشتنم بیشترو بیشتر میشه.بووووووووس

 

 

کیانمهر عزیزم تا این لحظه 2ماهو 20 روزو 10 ساعت 20 دقیقه و 30 ثانیه سن دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا مامان نفس
13 آبان 92 0:35
نبینم غربت نشین باشی دوستم.کرمانشاه به این خوبی.شما کجا هستین محله رو میگما.به وب منم سر بزن خوشحال میشم


سلام عزیزم مرسی بهم سر زدی خیلی دوست داشتم بیام وبت و با یه کرمانشاهی دوست بشم اما ادرس وبتو نزاشتی عزیزم فکر کردم قبلا هم نظر دادی اما گشتم نبود کاش بیای و ادرستو بزاری شایدم گذاشتی اما اشتباهه.مرسی منتظرتماااااااااااابیا ببینم کجاهای کرمانشاه خوبه
الی
13 آبان 92 10:31
سلام عزیزم
ماشااله هزار ماشالاه چه بزرگ شده پسرت
ایشالا همیشه صحیح و سالم باشه وبرات بخنده
اینا رو که خوندم کلی ذوق کردم و حالم سر جا اومد
از ته دل دعا میکنم همیشه به همین شادی باشی


مرسی الی جون ایشالا شمام به زودی فرشته نازتو بغل کنی با توکل به خدا دیرو زودداره سوخت و سوز نداره عزیزم.
الی
13 آبان 92 10:33
نوشته بودی غربت یاد خودم افتادم
دوتا همدردیم
ولی اشکال نداره
همین چند روز که مامانمون میان پیشمون غنیمته و کلی حال میده



ای جان شمام غریبی؟کجا؟
مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 آبان 92 15:21
سلام یاسمن جون خوبی عزیزم؟ پسر قشنگمون خوبه خدا را شکر - عزیزم طراح قالب وب امیرمحمد آدرسش در وب هست روش کلیک کنید و کارتون خواستید بهش سفارش بدید یه خانم که خودم البته پیشنهادهای طرحها را دادم ایشون هم خیلی خوب انجام دادند من که راضی بودم - پسر را ببوس


سلام مرسی از کمکت در اولین فرصت منم سفارش میدم مرسی بوووووس
مهسا مامان نفس
13 آبان 92 20:52
دستت درد نکنه چه زود منو یادترفت.بیا خصوصی رمزو بدم بهت.



عزیزم شمارو یادم نرفته یادم هست که بهم سر میزدی و میزنی اما ادرس وبلاگتو نمیزاری چرا؟من چه جوری بیام وبت؟شایدم توی لینکام هستی اما خب من دقیق نمیدونم کدوم اخه هیچ نشونه ای ندارم وب اول که نفس مامان و باباش؟شمایی؟کجا بیام رمزو خصوصی بدی دوستم؟میخوااااااااااااام گریه کنم گیج شدم.
الهام
13 آبان 92 20:58
سلام عزیزدلم
خوشحالم که روزات خوب میگذرن عزیزم
کیان رو از طرف من ببوس



ممنونم الهامی خوبی شما؟
مهسا مامان نفس
14 آبان 92 0:20
وای یاسمن؟؟؟اره دیگه نفس مامان باباش.اخرین نظرات خوانندگان که زیر نظرات تایید نشده ست رو بزن خصوصی میره اونجا


خب منم همین کارو میکنم اما واسه همه باز میشه بجز واسه شما عیب نداره دیگه میدونم خودتی هر جور شده میام
قالب و گرافیک های کودکانه
14 آبان 92 7:47
سلام دوست عزیز بله با عکس های عادی هم که تو خونه گرفتید میشه قالب خوشگل درست کنم اگر نیاز به فتوشاپ تصحیح رنگ و این جور چیزا داشته باشه من خودم انجام میدم تا کار قشنگ تر بشه!!!
معمولا لم کاری من این طور هست که اول طرح خام رو تو فتوشاپ پیاده می کنم بعد برای مشتری یه تست می فرستم که ایرادهای کار رو اگر داشت بگیره و بعد که قالب رو تائید کرد شماره کارتم رو میدم و بعداز واریز هزینه کد هارو خدمتتون میدم...
کار هم بستگی به شما داره که چندروز طول بکشه. یکی دوروزه حاضره
در خدمتم اگر خواستید قالب سفارش بدید عکسای کوچولوتون رو به ایمیلم بفرستید و اسم و ادرس وبلاگ پسرتون هم همونجا اعلام کنید
calendar.taghvim@gmail.com


ممنونم مرسی که بهم کامل توضیح دادید چشم حتما
رضوان مامان رادین
14 آبان 92 20:09
وااااااااای یاسی جون داری به روزهای شیرینتری هم نزدیک میشی...هر چی کیان بزرگتر میشه شیرینیاشم با خودش بزرگ ترمیشن....از تمام لحظات با کیان بودنت حسابیییییی لذت ببر..دوست خوبم شاد باشی و تندرست


ایشالا مرسی فدات شم که بهم سر میزنی
مامان یاسین
15 آبان 92 14:54
سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگ یاسینم اومدی ایشالا که همیشه با گل پسرت شاد و سر حال باشین
از طرف من گل پسرتو ببوس


خواهش میکنم عزیزم مرسی
مامان نگین
21 آذر 92 13:28
الهی بگردم چه عکس نازی شده یاسمن عزیز ممنون که به ما سر زدی دوست گلم اگه دوست داشته باشی برا تبادل لینک خبرم کن خوشحال میشم کیان عزیز رو هم ببوس