کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

حکایت این روزهای ما

1392/8/4 10:17
نویسنده : مامان یاسی
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

نازنینم

بهترینم

شیرینکم

سلام

 

قبل از اینکه برات بنویسم اجازه بده تا این عید رو به همه خاله های خوب ومهربون که ما رو توی دنیای مجازی تنها نمیزارن تبریک بگم:دوستای گلم امیدوارم توی این روز عزیز به همه ارزوهاتون برسید اونایی که دوست دارن مامان بشن هر چی زودتر خدا بهشون یه فرشته ناز عنایت کنه و اونایی هم که فرزندای خوشملشون توی بغلشونن خدا حفظشون کنه و امیدورام همیشه شادو سر زنده باشید دوستون دارم

مامان الاهی به قربونت برم حسابی روزای خالی و بی حال گذشته ی مامانو با اومدنت پر کردی.دیگه حتی وقتی نمیمونه که به کارای ریزو درشت خودم برسم همیشه با شما مشغولم مخصوصا که یاد گرفتی و دوست داری که ببریمت بیرون.

طی این یه هفته که برات مطلب قبلی رو نوشتم شما یه سری تغییرات کردی اونم اینه که خیلی بیشتر از قبل برای مامان میخندی وقتی نازت میدم با لبخند نازت شادم میکنی این هفته علاوه بر لبخند ساده خنده های صدا دارم تحویل مامان میدی که حساااابی دلم میخواد اون لحظه از ذوق فشارت بدم اما فقط خدا میدونه که چقدر خودمو کنترل میکنم.حرکت دستا و پاهاتم خیلی تند شده و تند تند حرکتشون میدی سعی میکنی پاهاتو بیاری بالا فکر کنم یه کم دیگه بشه بتونی با دستات بگیریشون.انگشتای مامانو وقتی به دستت نزدیک میکنم محکم میگیریشون قبلا اروم میگرفتی و زودم رهاشون میکردی.جغجغه ی کوچیکو سبکو توی دستت میگیری و بعضی وقتا میزنی به سرت یا صورتت که مجبور میشم ازت بگیرمش.صبحا خیلی خوش اخلاقی تقریبا 7 بیدار میشی و دو تا 3 ساعت بیداری و اصلا اجازه نمیدی یه لحظه هم از جلوی چشات دور شم چند ثانیه که منو نمیبینی گریت میاد و من میدوم طرفت .کاملا بغلی شدی و این روزا فقط روی دست مامان میخوابی که باعث شده حسابی دستام درد بگیرن.هر کاری میکنم نمیشه وقتی میزارمت زمین بیدار میشی حتی وقتی خوابت عمیق بشه بزارمت روی تختت متوجه میشی فکر کردم این مشکل با ننو خریدن حل بشه برات خریدیم اما بازم دوست داری توی بغلم بخوابی حداقل باید نیم ساعت توی بغلم بخوابی تا بتونم بزارمت توی تختت.ظهرا هم ساعت 12 تا 4 بیداری با هم بازی میکنیم و به تنت روغن میزنم که حسااابی لذت میبری کاملا از حرکاتت مشخصه که خیلی دوست داری بعد اون به سختی میخوابومنت اما نمیدونم چرا از ساعت 9 شروع میکنی به گریه کردن

تا چند شب به محض اینکه لباس میپوشوندمت و میبردمت توی پارکینک و حیاط دیگه گریه نمیکردی و این طرف اون طرفو نگاه میکردی اما الان دو شبه حیاط بردن هم فایده خودشواز دست داده و بازم گریه میکنی تا 12 یا 1 بی حال میشی و میخوابی البته وقتی تو بغلمی و میچرخونمت از شدت گریت کم میشه و اروم گریه میکنی.جالب اونجاست شما که اصلا پستونک نمیخوردی وقتی میبردمت توی پارکینک از اول تا اخر پستونکو محکم مک میزدی.برام خیلی جالب بود اما توی خونه اصلا نمیخوری.خدارو شکر شب تا ساعت 7 دو ساعت یه بار بیدار میشی و شیرتو که خوردی میخوابی و یه فرصتی میشه تا منم استراحت کنم.دیگه اصلا وقت نمیکنم مثل قبل به دوستام اسمس بدم یا زنگ بزنم به اقوام.و بیام نت .قبلا از بیکاری همیشه توی نت بودم و یا داشتم تلفنی حرف میزدم.خوشحالم که روزامو اونجوری دیگه نمیگذرونم البته از اون روزا حسابی استفاده کردم و از این لحظه های شیرین با تو بودنم دارم لذت میبرم جوری که قابل وصف نیست.اما سختیش اینجاست که بابایی جون ساعت9 صبح که میره تا 12 شب سر کاره و اخر شبم که میاد هم من خسته هستم هم بابایی و این روزا کمتر وقت میکنم به بابا برسم مثل قبل بشینیم و حرف بزنیم.اما هر دو خوشحالیم که تمام انرژیمونو داریم صرف شما که نفس ما هستی میکنیم.فدای تو بشم که همه دنیای ما هستی.

امروز که روز عید غدیره پسر خاله بابایی یعنی علی اقا و ناهید جون که من خیلی دوستش دارم به همراه دوقولوهای نازشون سپنتا و پارمیس اومدن به ما یعنی بهتر بگم به شما سر زدن کوچولوهاشونو وقتی 20 روزشون بود دیدم الان 15 ماه داشتن و حسابی ناز شده بودن با اومدنشون کلی بهم انرژی دادن.

بابایی هم دو سه ساعتی که اونا بودن اومد خونه و خوشحالی ما چند برابر شد الان شما خوابیدی و من فرصتی پیدا کردم تا بیام خاطره ی این روزاتو برات اینجا بنویسم عزیز دلم.دوست دارم تمام لحظه های شیرین با تو بودن و بزرگ شدنتو برات ثبت کنم .هر لحظه سعی میکنم ازت عکس و فیلم بگیرم.چون متاسفانه حافظه خوبی ندارم و خیلی چیزا ممکنه زود یادم بره اینجا برات مینویسم.امیدوارم از خوندن و دیدنشون وقتی بزرگ شدی لذت ببری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الیما
3 آبان 92 0:14
عیدتون مبارک.قدم نور دیده مبارک روز و روزهای مادرانه مستدام.ممنونم بابت اجازه خواهش می کنم.کوچولو رو ببوسید...همیشه شاد درپناه لطف یزدان نازنین...


ممنونم المیا جان خوشحالم کردی عزیزم
ازاده مامان آرتین
3 آبان 92 12:12
عید شما هم مبارک-خاله قربون خندیدنت بشه عزیزم-خدا قوتت بده یاسمن جون-واقعن بچه داری سخته ولی لذت بخشه


ممنونم عزیزم
الهام
4 آبان 92 12:01
سلام عزیزم
ای جان دلم چه بزرگ شده
از طرف من ببوسش یاسی جونم
دوستون دارم زیاد


سلام عزیزم مرسی ممنونم
رضوان مامان رادین
6 آبان 92 19:41
ماشاا... هزار ماشاا... این پسملی روز به روز خوردنی تر میشه هاااوای که عاشق کلاه و لباس باب اسفنجیش شدم...خیلی بهش میاد مث رادین منه....رادین منم خیلی رنگ زرد بهش میاد


مرسی عزیزم قربون شما بشم رادینو ببوس
خاله سوسکه
8 آبان 92 8:16
سلام عزیز خاله
قربون خنده هات
هزار ماشا الله بزرگ شدی
راستی یاسی جون به تو هم سلام می کنم گریه های شبه کیا جون به خاطر اینه که روز به روز داره هوشیار تر میشه وخیلی چیزها رو می فهمه به قول قدیمی ها چله اش به شب افتاده بعد خوب میشه اینکه میبریش بیرون پستونک می خوره وآروم میشه چون می ترسه


سلام مرسی عزیزم چقدر جالب این نکته هارو نمیدونستم مرسی
رضوان مامان رادین
8 آبان 92 11:45
راستش نمیدونم واسه این پست کامنت گذاشتم یا نه...
اما به هر حال اینو بگم که کیانمهر خالهههههههههههه عاشقتم......ماشا...


فدات بشم رضوان جووووووونم
مرمر(مامی کسرا)
11 آبان 92 15:50
وای عزیزم چه جیگری شده...قربونت برم من عاشق عکس اولیتم...لباس باب اسفنجی خیلی بهت میاد...


فدای شما بشم عزیزم اره منم از این لباسش خیلی خوشم میاد
غزال
12 آبان 92 15:36
سلام مامان یاسی چقدر من نبودم کوچولوت بزرگ شده خدا رو شکر که خوبین
من و یاسمین هم خوبیم
خواستم بهت خبر بدم که من اومدم گرچه فعلا سرم شلوغه


سلام غزال جون قدم نو رسیده مبارک الان میام عزیزم دلم تنگ شده بود واست
غزال
12 آبان 92 15:39
آدرس بالا واسه نی نی مه خواستی سر بزن خوشحال میشم
در ضمن فکر کنم میگی میبریش بیرون اروم تر میشه شاید خونتون زیادی گرمه و کیان مهر گرمش میشه که ناارومی میکنه اخه یاسمین که این طوریه


سلام غزال جون ادرسو نزاشتی که
شیما
15 آبان 92 12:46
ماشالا چقدر بزرگ شده کیان مهر ایشالا خدا حافظش باشه
ای جانم خنده نازشوووووووووووووو


سلام ممنونم خاله جونننننننننننننننننی
asal
23 آبان 92 21:50
سلام طراحی قالب وبلاگ اختصاصی تنها با 10 تومن میتونید با 10 تومن یه بالابر و قالب اختصاصی با عکس دخترتون داشته باشید کافیه برای سفارش برید به ادرس زیر و نمونه کار هارو ببیند و توی قالب دلخواهتونو سفارش بدید webnegar1.mihanblog.com توی نی نی گپ براتون درخواست دوستی دادم تائید کنید