کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

پسرگلم کمتر دل بابا مامان و بلرزون.....لطفا

1392/4/4 21:35
نویسنده : مامان یاسی
757 بازدید
اشتراک گذاری

جو جوی ناز مامان سلام

خوبی؟جات راحته؟دماغت چاقه؟حسابی واسه خودت به ما میخندی نه؟که اینهمه دوست داریم و دلمون حسابی با کوچیکترین چیز میلرزه؟

دو روز قبل رفته بودم مرکز بهداشت اونجا که فشارمو گرفتن 14 روی 10 بود و قرار شد روز بعدشم برم برای کنترل فشار .امروز که رفتم بازم فشارم بالا بود و مرکز بهداشت برام نامه نوشت که برم بیمارستان تا چکاپ کامل بشم.همینکه از در مرکز بهداشت اومدم و به بابایی خبر دادم رنگش پریدو حسابی ناراحت شد.فوری زنگ زد به عمه فرشته که همراه من بیاد رفتیم بیمارستانو فوری دکتر فشارمو چک کردو منو فرستاد اورزانس اونجا برام سونوی کامل نوشتن ازمایش  خون و ادرار ازم گرفتن و تحت نظر بودم تا ببینن علت چیه.حدودا کارمون ساعت 12 تمام شد اما نتیجه ازمایش ساعت دو حاظر میشد رفتیم خونه عمه فرشته یه ساعتی که موندیم از بیمارستان تماس گرفتن که جواب ازمایش اماده شده تا دکتر نرفته بیارید که ببینه.من کلی استرس داشتم که نکنه بستری بشم اخه از صبح هر کی رو دیدم توی بیمارستان همه بستری شده بودن من هم خیلی نگران شما بودم همش به این فکر میکردم که خدای نکرده بستری بشم چیکار کنم ؟کی پیشم بمونه اخه خیلی سخته که توی غربت تنها باشی درسته خانواده بابایی هستن اما هر کی با خانواده خودش راحته از اینکه اونا توی زحمت بیافتن خیلی برام سخته اخه هر کدوم مشغله خودشونو دارن . یه کوچولو هم نگران آزمون استخدامی شرکت نفت که قراره فردا صبح برم رو داشتم گفتم نکنه از اونجا جا بمونم.بعد سه سال تازه بهم زنگ زدن اخه.

خداروشکر وقتی رفتیم جواب ازمایشو بردیم مشکلی نبود و فشارمم پایین اومده بود و بهم گفتن که فقط هر روز فشارمو چک کنم.و مواظب باشم.با بابایی برگشتیم خونه اما حسابی خسته خسته بودیما من دستم خیلی درد می کرد اخه از صبح این سرنگ آنژیو رو به دستم وصل کرده بودن حسابی کلافه شده بودم.صدای بابایی رو میشندیدی که دعوات میکرد؟میگفت حق نداری مامانیو اذیت کنی؟واسه همین خودتو جمع کرده بودی یه گوشه و تکون نمیخوردی؟بابایی شوخی میکرد فدات شم اونم دلش لک زده که بغلت کنه هر روز میاد توی اتاقتو نازت میده .قربونت برم عزیزم بابایی و مامانی عاشقتن اصلا دوست ندارن شما یه ذره هم اذیت باشی یا شرایطت نا مساعد باشه.بابایی میگه تا شما بیای انگار ده سال پیر شدم حسابی نگران ما دوتاست.خوشگل مامان کاری از دستم بر نمیاد جز دعا و خواهش از خدا که مواظبت باشه خودش تورو بهمون هدیه داده و از خودش میخوایم که این روزای دلهره آور پایانش خوشی باشه.این استرسهارو همه مادرا و پدرا توی این دوران دارن و میدونم که همه به من حق میدن.امیدوارم که آزمایشی که فردا مونده انجام بدم و مهمه مشکلی نداشته باشه و یه کم از استرسم کم بشه.

راستی قند عسل مامان واسه آزمون فردا خیلی برای مامان دعا کن...همه میگن چون باردارم و شما توی وجودمی احتمالش خیلی سخته که قبولم کنن اما من میگم پسر من قدمش پر از خیرو برکته.برای مامان دعا کن که جور بشه

اگه هم نشد ناراحت نیستم حظور شما برای من با ارزش تره عشق مامان.

خاله های خوب و مهربون شمام لطفا برای ما دعا کنید ممنونم و خیلی خوشحالم که دوستایی دارم که میتونم توی تنهاییم باهاشون صحبت کنم بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رضوان مامان رادین
4 تیر 92 23:25
امان از دست این بچه ها که یکسره تن و بدن ما مامانا رو میلرزونن..
منم دوران بارداری سختی داشتم...وحشتناک بود 5 ماه تمام استراحت مطلق بودم و همش تو خونه بودم و خونریزی های وحشتناک...باورت نمیشه عزیزم اینقدر این بدن من از ترس میلرزید که کامل پاهام بالا میامد و میخورد به بدنم...


سلام رضوان جون واقعا دوران سختيه هميشه دوست داشتم فقط از شيرينيش لذت ببرم اما مگه اين استرسها ميزاره?من كه حسابي بي تاب اومدنشم شيريني اين دورانو حاضرم بدم چون سختي هاش داره عذابم ميده مخصوصا استرس اينكه كنار خانوادم نيستم كلافم ميكنه.صبح تا ساعت12شب كه اقايي مياد فكر كن با اين حالم تنهايي چي ميكشم.دور از اميرم يه جور ديگه سختمه.حسابي گير افتادم.دعام كن
رضوان مامان رادین
4 تیر 92 23:27
ببخش که ناراحتت کردم..نمیدونم چرا یکهو یاد خودم افتادم....اما مطمئنم فردا ان شاا.. هم جواب آزمایش عالیه و هم آزمون استخدامی بخوبی برگزار میشه


خواهش ميكنم عزيزم ايشالا كه اينطور بشه كه ميگي
علی خوشتیپ
5 تیر 92 13:45
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکس من و دوستم خوشتون اومد کد 118و 168 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
کدها رو با یه فاصله به این شکل
118 168 ارسال کنید
ممنون


چه جالب چشم خاله جون
مامان ساتیار
5 تیر 92 15:29
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
http://satyarjun.niniweblog.com



چشم عزیزم
مامان ازاده
5 تیر 92 19:37
خدا بد نده یاسی جون
منم گاهی اوقات افت فشار دارمو ضعف میکنم-همیشه تو یخچال یه شربت آب قند داشته باش-بدنمون ضعیفه
انشالا که هم جواب ازمایشت خوبه هم جواب ازمونت


سلام فدات شم من فشارم بالاست متاسفانه
شیما
6 تیر 92 11:26
یاسی جون خیلیییییییییییییییییی مراقب خودت باش ایشالا که دیگه فشارت بالا نره و این دوران هم به خوبی و خوشی به پایان برسه. راستی همسر منم تو شرکت نفت کار میکنه از خدا میخوام که همه چیز به خوبی پیش بره و استخدامت کنن. فکر نکنم به خاطر باردار بودنت ردت کنن بووووووووووووووووووووس ایشالا که موفق باشی


سلام عزیزم ممنونم از لطفت و از دعا امیدورام عزیزم
سارا مامانی شیدا
8 تیر 92 9:57
سلام دوستم دخترم شیدا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم اگه لطف کنید و بهش رای بدید . لطفا کد 163 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


سلام سارا جونی حتما عزیزم مرسی خبرم کردی
سارا مامانی شیدا
8 تیر 92 10:00
دوست خوبم امیدوارم زود زود این مشکلات تموم بشه و به خیر و خوشی گل پسرت رو بغل کنی و از بودن باهاش لذت ببری و همراه باباییش به این روزای سخت بخندید برای ازمونت هم دعا میکنم هر چی خیر برات پیش بیاد و تو همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم
مامانٍ توت فرنگی
8 تیر 92 12:24
من که فکر می کنم پسری کمکت می کنه و تو ازمون قبول میشی

بیشتر مراقب خودت باش
می دونی که استرس فشار خون را بالا می بره


خدا کنه عزیزم
اره تا میتونم باید اروم باشم
مامانی آرتین
15 تیر 92 21:24
عزیزم انشاا... حتما کوچولوی نازت اومده تو دلت راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن عزیزم
مامان نفس
18 تیر 92 1:07
عزیزم خصوصی داری.ببخشید دیر شد


متوجه نشدم عزیزم یعنی چی؟
rasta
23 تیر 92 11:46
من در عوض بر عکس تو افت فشار دارم.........
بعضی وقتا که قشنگ میفتم ...
خدا آخر بارداریمون رو به خیر کنه


سلام رستو جون مواظب خودت باش عزیزم افت فشار بدا.البته ت انجا مشکلدکترواینا نداریراحی اینجا ما بیشتر با دکترامون درگیریم