کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

عکسهای اتاق پسر نازم

1392/4/3 18:06
نویسنده : مامان یاسی
3,456 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

قند عسل مامان سلاااااااااااااام

قربونت برم که امروز واسه اولین بار سکسه کردی حسابی مامانی لذت بردم فدات شم.

بالاخره اتاقت تمام شد و من بعد رفتم مهمونا(خاله حسنیه که اینجا بود برات گفته بودم اومده کمکم کنه تا اتاق شمارو مرتب کنیم.اقاییش با برادر شوهرشو جاریش و بچشون اقا مبین اومده بودن دنبالش و یه چند روزی اینجا بودن حسابی به ما خوش گذشت.این مدت که خاله جون اینجا بود مامانی حسابی استراحت کردم نمیدونم چه جوری براش جبران کنم.مهمونا صبح امروز رفتن بعد رفتنشون حسابی دلم گرفت از اینکه بازم تنها شدم....)  وقت کردم از اتاقت عکس بگیرم و برات بزارم تا یاگاری بمونه اخه میدونم بیای دیگه این اتاق به شکل الانش باقی نمیمونه .شیطونک مامان همه شو زیرو رو میکنه.

منو بابایی حسابی از اتاقت خوشمون اومد حس ارومی بهمون دست میده دوست نداشتم رنگاش تند و زننده باشه که خدای نکرده چشای نازتو درد بیاره امیدوارم وقتی میای خودتم خوشت بیاد عزیزم.

از این روزای خودم بگم که حسابی سنگین شدم و به لطف وجود شما حسابی دارم تغییر دکور میدم .صورتم ،بینیمو لبم پف کرده.دست و پاهامم که بعععله داره حسابی تپل میشه.خیلی رعایت کردم نمک اصلا نخوردم اما مثل اینکه این حالتها غیر قابل پیشگیریه عزیزم ناراحت نیستم ،نه اصلا خوشحالم هستم چون اینجوری بیشتر با تمام وجودم حست میکنم.به گفته دکتر چون جفتم پایینه نمیتونم شمارو طبیعی به دنیا بیارم البته خودمم زیاد دوست نداشتم و با این شرایط شما اگه خدا بخواد هفته 38 به دنیا میای و مامانی الان توی هفته 31 هستم .گرچه چیز زیادی نمونده اما حسابی بیتاب و بیقرارم برای بغل کردنت با بابایی میایم توی اتاقت میخوابیم و حسابی از اینکه خدا شمارو به ما داده لذت میبریم .فرشته نازم از خدا روزی 1000000بار به خاطر وجودت سپاسگزارم و عاشقانه دوستت دارم.ممنونم که با حظورت زندگی زیبای مارو زیباتر کردی..............بووووووووووووووووس

 

 

 اسباب بازی های پسری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راستی خاله های خوبم مامانی یه وبلاگ دیگه هم داره خوشحال میشیم به اونجا هم سر بزنید

www.honaryassi005.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

شادی
1 تیر 92 1:14
سلام.
خیلی اتاقش خوشگل شده. مبارکتون بشه. چیزی به اومدنش نمونده. این روزها خیلی مواظ خودت باش و استراحت کن که وقتی اومد حسابی مشغول میشی. ممنون که به ما سر زدی.


ممنونم دوست خوبم لطف کردی اومدی
چشم تا بتونم استراحت میکنم
الی
1 تیر 92 8:54
عکسای اتاقش خیلی قشنگه
و خیلی ارامش بخش
ایشلا به سلامتی دنیا بیاد

مرسی از اینکه بهم سرزدی و مرسی از ابراز احساساتت



خواهش میکنم عزیز دلم ایشالا اتاق نی نی خودتو اماده کنی عکساشو برامون بزاری
آرامــــــــ
1 تیر 92 9:59
سلام...خیلی قشنگ بود. من که واقعا خوشم اومد دیگه وای به حال فرشته تون که اینا همه به خاطر اونه... واقعا آفرین...
مامانٍ توت فرنگی
1 تیر 92 10:37
به به مبارکش باشه انشااله به سلامتی وسایل لباسهاش خیی خوشگلن چقدر چیدن اتاق هیجان انگیزه چقدر لذت بخشه که تو اتاقش می خوابین
مامانٍ توت فرنگی
1 تیر 92 10:41
راستی یک سوال
شما رو تختش رختخواب انداختین یعنی دیگه نیاز به روتختی ( ضربه گیر و ...)نیست؟
برای دم دستی یک دست رختخواب دیگه گرفین یا همون کافیه
من خیلی وقته دارم راجع بهش فکر می کنم
اگه میشه منو راهنمایی کن



روی تخت تشک انداختیم از این خوش خوابها ضربه گیر برای اطرافشم قراره درست کنم یه دستم برای وقتی گرفتم که میخوام روی زمین بخوابونم که تشک داره و لحاف عزیزم اگه کامل توضیح ندادم بگو تا بگم فدات شم
سمانه
1 تیر 92 12:10
سلام یاسی جونم کار خوبی کردی برا نی نی جان وب زدی مبارککککککه ایشالا که سالم دنیا بیاد و قدمش بهتون بسازه
شیما
1 تیر 92 13:42
به به چه اتاق خوشکلی داره پسملیت مبارکش باشه
دیگه چیزی نمونده ایشالا بسلامتی دنیا بیاد و بغلش کنی موقع زایمان ما رو فراموش نکنی یاسی جون مراقب خودت باش بووووووووووووووووووووووووووووس


مرسی فدات شم حتما همه شمارو دعا میکنماگه قبول باشه فدای مهربونی های شما بووووووووس
مامان ازاده
1 تیر 92 15:26
یاسمن جون عزیزم خیلی خوشحالم که خوشحال و قبراق می بینمت
اتاق پسلی هم خیلی قشنگه-وسایلشم همه قشنگن مثل خودش
انشالا به موقع و صحیح و سالم بدنیا بیاد و ازشون استفاده کنه


ممنونم عزیزم ایشالا با دعای شما
غزال
1 تیر 92 19:32
عزیزم ایسالا مبارکش باشه و زود زود با سلامتی و شادی ازش استفاده کنه یاسی جونم ی خوبه و اصلا تحریک کننده نیست
رنگ هاش خیل
چرا 38 هفته مگه نباید تا 40 هفته باشه؟؟؟؟؟؟/


مرسی عزیزم لطف داری
طبیعی نمیتونم زایمان کنم خب سزارین38 هفته هست یعنی دو هفته جلوتر دیگه.
رضوان مامان رادین
2 تیر 92 0:10
ای جووووووووووووونم مبارکش باشه ان شاا.. به سلامتی از همشون استفاده کنه...
یه سوال مامانی من عاشق استیکر چتر و بارون و ابرها شدم میشه بگید از کجا تهیش کردید...میخوام واسه اتاق رادین بخرم...خیلی خوشملن


سلام فدات شم مرسی از لطفت اونارو خودم درست کردم اموزششو میزارم اما توی اون یکی وبلاگم
زینب&مجید
2 تیر 92 11:34
عزیزم باز شد
عالی بود


خوش اومدی ممنونم
رضوان مامان رادین
3 تیر 92 17:57
راستی الان که به عکسها دقت کردم..متوجه شدم پرده اتاق کیانمهر کوچولو دقیقا مثل پرده اتاق رادینه...چه تفاهمی


ای جان راست میگی؟چه تفاهمی خوشحالم که به خوش سلیقه گی شما هستم حداقل توی یه چیز دوست خوبم
الی
4 تیر 92 11:12
اتاق گل پسری رو خیلی دوست میدارم


ایشالا واسه نی نی ناز خودت بچینی عزیزم
مامان نگین
7 تیر 92 12:20
اخییییییییییییی حتما روزی صدبار میری تو اتاقشو لباسا و وسایلاشو بر میداری و هییییییییییییی قربون صدقشون میری اخه منم تجربشو دارم


اخ گفتی اخ گفتی بیشتر از هزار بار ناز میدمو خدارو شکر میکنم
سارا مامانی شیدا
8 تیر 92 10:07
وااااااااااااااااااااااااااااای خیلی قشنگه مبارک باشه به سلامتی



مرسی عزیزم
مرمر(مامی کسرا)
17 تیر 92 1:45
مبارکش باشه ..خیلی نازه.. دست همتون درد نکنه....ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه....


مرسی عزیزم
rasta
23 تیر 92 11:42
سلام یاسمن جووووووون
خوبی؟ کیان مهر خوبه؟
عزیزم چه اتااااااقه نااااازی واسش درست کردین
دکوراسیون و همه چیش ۲۰
کارای دست خودتم که مثل همیشه عالییییییییی
خوش به حال کیان جون با این مامایی نمونش [طفداقلب]

ممنون رستا جون لطفداریدوست نازم