کیان مهر عزیزمکیان مهر عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

فرشته ای در کنارم

وای که چقد دلم برای کلبه عشقمون تنگ شده بود

1392/3/21 20:37
نویسنده : مامان یاسی
807 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان سلام

میبینم که حسابی ذوق زده ای که برگشتیم خونه و حسابی شروع کردی به شیطونی.

فدای اوی دست و پاهای کوچولت که وقتی کششون میاری دل مامان رو حسابی میبری.کی میان کیان مامان ؟حسابی منتظرم بغلت کنم این روزا با اینکه شیرین ترین دوران زندگیمه اما دوست دارم زود تمام بشه تا بغلت کنم حسابی دلم برای اون لحظه داره پر میکشه بابایی هم همین حسو داره اونم مثل من حسابی استرس داره شبا همش بیدار میشه و مواظب ماست.

هفته قبل که حسابی مشغول خرید کردن واسه شما نفس مامان بودیم با مادر جون میرفتیم خرید حسابی مادرجونو خسته کردم با اینکه بابا بزرگ فوت کرده بود اما مادر جون برنامه خرید شمارو عقب ننداخت و حسابی منو شرمنده کرد.تقریبا شنبه خریدا تمام شد و بابایی سه شنبه اومد دنبالمون وبا خاله حسنیه برگشتیم پنج شنبه حرکت کردیم و وقتی اومدم خونه حسااااااااابی دلم تنگ شده بود بغض گلومو گرفته بود یاد اون لحظه افتادم که با حالت خیلی بدی به خاطر شنیدن خبر بد جواب ازمایش از خونه به قصد تهران حرکت کردیم.خدارو شکر که برگشتنمون به خونه با شادی بود واقعا خدایا ازت ممنونم که کیانمهرمو دوباره به من دادی.

برات از این روزا بگم که هر روزش اختصاص به شما داره پسرم.

خاله حسنیه با من اومده تا اتاقتو اماده کنیم و حسابی توی این چند روز خستش کردم.شنبه رفتیم دنبال تخت و کمد فکر نمیکردم اینقدر دیر تحویل بدن با کلی اصرار قرار شد اخر هفته برامون بیارن.برات مدل لاوین اپادانارو خریدیم .مامانی خیلی دوستش داشتم وقتی خاله حسنیه و بابا هم دیدن اونا هم از همین مدل خوششون اومد به وسایلاتم میخوره امیدورام وقتی خودتم میای خوشت بیاد.

با خاله تمام خونه رو برق انداختیم اتاق شمارو هم خالی کردیم.امروز یکم کارمون کم شد و تونستم بیام برات از این روزا بنویسم شیرینک مامان. 

خیلی عاشقتم.............

خاله های مهربون از همه شما ممنونم که بهم سر میزنید دوستون دارم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شادی
21 خرداد 92 20:39
مامان یاسی.
امیدوارم نی نی صحیح و سلامت بیاد توی بغلت. این روزها خیلی قشنگ و خاطره انگیزه. قدرشو بدون.


اره واقعا روزای خوبیه خدارو شکر عزیزم
مامانٍ توت فرنگی
22 خرداد 92 10:37
فقط تعریفهاش را واسه ما میاری
پس عکسهای وسایل کو
زود باش برو عکسهای وسایل خوشگلش را بذار


اومدم بزارم عکسارو عزیزم
شیما
23 خرداد 92 13:02
یاسی جون خدا رو شکر که خوشحال هستید ایشالا همیشه شاد باشید سیسمونی پسملی هم مبارک باشه با شادی بچینید ایشالا راستی 7 ماهگیت هم مبارک باشه بووووووووووس


فدای تو بشم شما جونم ممنون
مرمر(مامی کسرا)
26 خرداد 92 1:31
مبارکت باشه کیان جون....مامانی اینقدر عجله نکن بالاخره میاد..از این روزات استفاده کن که دیگه تکرار نمیشن...


ممنونم عزیزم ایشالا
الی
29 خرداد 92 12:04
عکس از خریدها یادت نره هااااااااا منتظریم
رضوان مامان رادین
29 خرداد 92 15:48
وسایل نو مبارک کیان خالهان شاا... به سلامتی از همشون استفاده کنی


سلام عزیزم هر کاری میکنم نمیشه بیام وبلاگت
مرمر(مامی کسرا)
30 خرداد 92 2:19
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)